Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@02:17:33 GMT

غدیر مهم‌ترین رخداد سیاسی تاریخ است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۴۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت‌الاسلام جعفرنژاد در جشن بزرگ غدیرخم که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار است در عید غدیر جشنی برگزار کنیم، باید با شکوه هرچه‌تمام‌تر این مراسم‌ها را برپا کنیم.

وی با بیان اینکه طبق آیات و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تفسیر کلام الهی مهم‌ترین مسئله، مسئله امامت و ولایت است، افزود: سیره ائمه معصوم (ع) را باید بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرنژاد با بیان اینکه ابنای بشر به یک راهنما نیاز دارد، گفت: انسان در هر جا و مکانی نمی‌تواند راه درست را تشخیص دهد و خداوند متعال به همین خاطر 124 هزار پیامبر را برای راهنمایی و هدایت انسان فرستاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس عنوان کرد: امروزه بزرگ‌ترین بحرانی که در دنیا وجود دارد، بحران مدیریت است، اگر دقت شود جنگ، خونریزی و پایمال کردن حق مظلومان در سراسر جهان در حال رشد است، به طوری که یک عده مانند ترامپ زندگی بشر را به لجن زار تبدیل کرده اند.

وی بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) در غدیرخم به دستور خداوند متعال می‌خواستند این بحران را حل کنند و در دنیای اسلام بحران مدیریت نباشد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس

با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، مناطق مختلف استان شاهد بارش باران بود، بارانی که از شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد  و از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند