Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوند از تحویل ۲ دستگاه خودروی سواری و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی، به بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محسن بیرانوند» امروز (دوشنبه 28 مرداد) در حاشیه تحویل 19 دستگاه خودرو و موتوسیکلت به نیروهای نظامی و امنتیتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در ایام خجسته عید غدیر 2 دستگاه خودرو سواری و 17 دستگاه موتورسیکلت را برای تامین نظم و امنیت منطقه در اختیار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان بندرماهشهر اعم از بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان بندرماهشهر افزود: از این 19 دستگاه 2 دستگاه خودروی سواری سمند و 10 موتورسیکلت به نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر، چهار دستگاه موتورسیکلت به بسیج شهرستان بندرماهشهر و سه دستگاه موتور سیکلت دیگر به مرزبانی شهرستان بندرماهشهر تحویل داده شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات امنیت را برای شهرستان بندرماهشهر به ارمغان می‌آورند بیان کرد: این 19 دستگاه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی خریداری و تجهیز شدند.

 

رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر از مجموعه صنایع پتروشیمی که در تخصیص و تامین این وسائل نهایت همکاری را داشته‌اند تقدیر کرد و اذعان داشت: ما تاکنون بیشترین جذب اعتبارات را از محل شورای راهبردی داشتیم و توانستیم این تجهیزات را برای تامین امنیت خریداری کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا امنیت یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان بندرماهشهر بوده و در سال جاری ضریب امنیت در حوزه‌های مختلف بهتر شده و شاخص‌ها رو به بهبود است که امیدواریم این هدیه‌ شورای راهبردی و تخصیص امکانات و دستگاه‌ها در بالابردن ضریت امنیتی و شاخص‌ها موثر باشد.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر روزنامه سومین جشنواره طنین مسجد عید غدیر خم بیرجند دهه ولایت و امامت مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بندرماهشهر نیروی انتظامی مرزبانی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه