Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم به تمام مشتریان این شرکت اظهار داشت: به منظور پیاده‌سازی نقش‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای تحقق ارتباطی فراگیر، تمام تماس های تلفن ثابت به ثابت درون استانی و بین استانی از ساعت ۲۴ امروز دوشنبه 28مردادماه 98 تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه 29 مرداد در سراسر کشور رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید صدری با اعلام این مطلب تصریح کرد: هم‌زمان با روز هجدهم ذیحجه و برگزیده شدن حضرت علی (ع) به جانشینی پیامبر و ولایت بر مومنان و فرارسیدن عید سعید غدیرخم، تمام مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می‌توانند از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون  استانی و بین استانی در سراسر کشور استفاده کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد

به گزارش قدس آنلاین، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات «وعده صادق» صورت گرفت، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر توسعه درگیری در منطقه نبوده، رژیم صهیونیستی در گذشته به طور نامنظم دست به اقداماتی علیه ایران زده و در مقابل ایران هم پاسخ‌هایی به این رژیم داده است که معمولا نه صهیونیست‌ها و نه ایران اقداماتشان را اعلام نمی‌کردند اما مشخص بود جمهوری اسلامی در برابر اقدامات رژیم متجاوزساکت نیست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای دی ماه سال گذشته یعنی از زمان شهادت سیدرضی موسوی عملیات‌های نامنظم خود علیه ایران را تبدیل به عملیات‌های نسبتا منظم کرد و از حالت عدم اظهار به وضعیت اظهار رسید.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: واضح بود که صهیونیست‌ها در یک جمع‌بندی و با اطمینان خاطر از اینکه ایران واکنش قوی نخواهد داشت به دایره تجاوزات و جنایات خود می‌افزودند تا آنجا که حمله به محل کنسولی ایران در دمشق انجام دادند که این در نوع خود در برخورد با ما بی‌سابقه بود.زارعی ادامه داد: بعد از این حمله تروریستی صهیونیست‌ها، ایران تصمیم گرفت که از پاسخ‌های پوشیده، اعلام نشده، محدود و غیرمستقیم به سمت پاسخ قوی، آشکار و مستقیم رو بیاورد و اجازه ندهد صهیونیست‌ها یک معادله‌ای را تعریف کنند و براساس آن ما را به وسط معرکه بکشانند.

وی اظهار کرد: این چارچوب سبب شد ایران عملیات وعده صادق را با دقت طراحی و اجرایی کند و به دنبال آن فرمانده کل سپاه تأکید کرد که از این به بعد صهیونیست‌ها در هر جا به نیروها و موقعیت‌های ایران آسیبی بزند، پاسخ آن‌ها مستقیما از داخل خاک ایران داده خواهد شد، در واقع اکنون به جای آنکه در میدان دشمن قرار بگیریم، معادله را ما تعریف کرده ایم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل درباره پیام این عملیات به دشمنان ایران اسلامی، گفت: عملیات وعده صادق روی قویترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی انجام شد که مهمترین پایگاه صهیونیست‌هاست، وقتی ایران توانست با یک فاصله‌ای این پایگاه را بزند ثابت کرد که توانایی منهدم کردن کلیه پایگاه های هوایی رژیم صهیونیستی را دارد و می‌تواند کاری کند که نیروی هوایی این رژیم از میدان خارج شود و از حیز انتفاع بیفتد.

زارعی عنوان کرد: پاسخ ایران نشان داد که اگرچه سیاست ما مبتنی بر عدم توسعه میدان و درگیری‌ها است اما در محاصره دشمن هم قرار نمی‌گیریم زیرا اگر دشمن بخواهد دست به اقداماتی بزند در این صورت ایران به صورت استثنا بر اصل ورود می‌کند و پاسخ سنگین و دردناکی به دشمنان خواهد داد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان تأکید کرد: بنابراین کشورهایی همچون آمریکا، اروپا و برخی کشورهای دیگر که هر زمان ایران می‌خواهد پاسخ دهد، تماس می‌گیرند و نامه می‌نویسند که خویشن داری کنید، این کشورها پیام را دریافت کرده‌اند که راه ‌حل کاهش تنش، مذاکره و واداشتن ایران به خویشتن داری نبوده و راه حل آن کنترل صهیونیست‌ها است و بایستی آن‌ها اجازه ندهند که رژیم صهیونیستی در هر جایی که خواست دست به جنایت بزند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • بازدید از آرامگاه سعدی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد