Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد که شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش پس از بازگشت از هند، توسط نیروهای امنیتی به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند.

به گزارش فارس، جنبش اسلامی نیجریه اعلام کرد که شیخ ابراهیم زکزاکی پس از بازگشت از هند، توسط نیروهای دولت نیجریه به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

«ابراهیم موسی» سخنگوی این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما از سازمان امنیتی که وی را در اختیار دارند می‌خواهیم که به عموم اعلام کنند وی را کجا نگهداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه این جنبش، نیروهای امنیتی پس از آنکه شیخ زکزاکی به همراه همسرش وارد فرودگاه ابوجا شدند، بدون آنکه به رسانه‌ها که ساعت‌ها منتظر وی بودند اجازه دسترسی به او را بدهند، زکزاکی را به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

شیخ زکزاکی بعد از اینکه با برخورد غیرقابل قبول مسئولان هندی و تحمیل روند نامناسب درمان خود در بیمارستان مواجه شد، تصمیم به ترک هند و بازگشت به نیجریه گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جمع فرمانداران گفت: لازم است فرمانداران بر مدیریت تفرجگاه‌ها نظارت بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با فرمانداران مازندران در بهشهر با تاکید بر اینکه مدیر نظام اسلامی باید  پاکدست بوده و روابط سالم با همگان داشته باشد، گفت: مدیریت موضوعات فرهنگی در تفرجگاه‌ها و سواحل استان با ظرفیت مردمی مورد تاکید است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مسئولیت نباید جولانگاهی برای سوء استفاده از قدرت شود تصریح کرد: مدیران نظام اسلامی مدیرانی هستند که اخلاق مداری دارند و اخلاق در رفتار آنان پیوند خورده است.

وی ادامه داد: قول و عمل و گفت وگو و رفتارهای مدیر باید مزین به اخلاق بوده و  پایندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی وجود داشته باشد. 

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر دوری از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: لازم است مدیران شهرستانی با نخبگان، فرهیختگان و کارشناسان برای پیشبرد امور همفکری داشته باشند.

وی ایجاد تحول در مدیریت با تاسی از فرموده رهبری در در نحوه مدیریت را خواستار شد و افزود: اولین گام تحول تغییر در رفتار بر مبنای اخلاق و آموزه‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران