Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@07:30:53 GMT

بازگشت دیاباته به تمرینات گروهی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۶۹۸

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ماشین‌سازی آماده می‌کند از ساعت 18 امروز در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات تاکتیکی خود را پیگیری کرد. آبی‌پوشان قبل از شروع تمرین برای دقایقی به صحبت‌های استراماچونی گوش کردند و سپس در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

اخبار ورزشی_ بهزاد غلامپور دروازه‌بان‌های تیم استقلال را زودتر از سایرین تمرین داد و مهیای برنامه‌های تاکتیکی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* میلیچ مدافع چپ استقلال امروز اولین تمرینش را با آبی‌پوشان انجام داد. این بازیکن در بدو ورود به تمرین از حضور در جمع آبی‌پوشان ابراز خوشحالی کرد و سپس زیر نظر بدنساز این تیم تمرینات استقامتی و بدنی را پشت‌سر گذاشت.

*‌ شیخ دیاباته مهاجم استقلال که به دلیل مصدومیت حدود یک هفته از تمرینات گروهی آبی‌پوشان دور بود امروز در برنامه‌های تاکتیکی تیمش شرکت کرد. کادر فنی استقلال در تلاش است تا برای دقایقی از دیاباته در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز استفاده کند.

 

* بازیکنان تیم استقلال در بخش ابتدایی تمرین به کار تاکتیکی و پاس‌های کوتاه پرداخته و سپس فوتبال درون تیمی را پشت‌سر گذاشتند. در این بخش از تمرین کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

* محمد دانشگر مثل روز گذشته در تمرین گروهی آبی‌پوشان حضور داشت و بدون مشکل در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد. در غیاب سیاوش یزدانی که به دلیل محرومیت از فصل گذشته دیدار با ماشین‌سازی را از دست داده دانشگر به احتمال فراوان در کنار میلاد باقری زوج جدید خط دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد.

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را در روز عید غدیر هم دنبال خواهد کرد و آبی‌پوشان روز پنج‌شنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد تا روز جمعه اولین دیدار خود را در ورزشگاه بنیان‌دیزل مقابل ماشین‌سازی برگزار کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال غلامپور استراماچونی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست
  • حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس