Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مهمترین مطالبه مردمی از پلیس برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی است. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر در دیدار مسئولان انتظامی استان مرکزی برضرورت برنامه‌ریزی راهبردی در نیروی انتظامی اظهار داشت: برنامه‌ریزی راهبردی بر مبنای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امری ضروری و مهم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است به همین سبب امنیت اجتماعی مهم‌ترین شاخصه امنیت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین و مهمترین مسئولیتی که پلیس در کشور بر عهده دارد، ارتقاء امنیت اجتماعی و ارتقای مولفه‌های امنیت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های امنیت اجتماعی قرار گرفته و نباید به هیچ عنوان نسبت به آن قصور و کوتاهی کرد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی استان مرکزی و برنامه‌ریزی کارآمد در افزایش احساس امنیت اجتماعی مورد توجه قرار دارد که در این راستا تلاش، استقامت، صبوری و شکیبایی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی و قوای مسلح در کشور ستودنی است.

وی بیان کرد: عزم و اراده، تخصص، عزت و اقتدار امروز نیروهای مسلح افتخاری ارزشمند برای کشور اسلامی ایران به شمار می‌رود و ملت ایران همیشه قدردان این امنیت و آسایش و آرامش در جامعه بوده و هستند.

مرکزی| نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام استهمدان| خبرنگاران بازوی توانمند نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت در جامعه هستندنیروی انتظامی پیگیر دزدی صورت گرفته در مسجد حکیم اصفهان است

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مهمترین مطالبه مردمی از پلیس برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی است چراکه امنیت، یک امر حاصل از مشارکت اجتماعی است که تنها در سایه هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌ها و همراهی مردم محقق می‌شود و امنیت پایدار در ایران اسلامی، نشان دهنده انسجام ملی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: تلاش نیروی انتظامی در ماموریت‌های مهم و حساس و مبارزه با سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر و کالا، مقابله با فساد، مخاطرات فضای مجازی و بسیاری از معضلات اجتماعی در راستای تقویت امنیت و آرامش به شمار می‌رود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای القاء و تخریب ارزش‌های دینی در دستور کار دارند و باید با جریان‌هایی که نسبت به ارتباطات فکری، اعتقادی مردم ما برنامه‌ریزی‌های انحرافی دارند به ویژه در فضای مجازی برخوردی قاطع کرد.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار کرمانشاه با اشاره به شعار سال جدید گفت: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین _ در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: همگی وظیفه‌داریم که در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال در استان داشته باشیم و با توجه به استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و هماهنگی‌های صورت گرفته، امیدواریم که شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و درعین‌حال منظم و قابل‌قبول در روز قدس در شهرهای مختلف استان باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرارت‌ها و تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی باید به‌خوبی به فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای پوشش مناسب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پرداخت، افزود: باید توجه داشت که فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای انعکاس تهاجمات وحشیانه این رژِیم غاصب در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه بسیار مهم است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

صحرایی بابیان اینکه ما به‌عنوان مسئولان اداری موظف هستیم که شرایط حضور و حرکت مردم را تسهیل کنیم و باید همواره تسهیل‌گر زمینه حضور مردم در بخش‌های مختلف باشیم، تأکید کرد: طبق روایات و احادیث از نشانه‌های آزادگی، جوانمردی و مسلمانی، عدم سکوت و بی‌تفاوت نبودن در برابر ظلم و ظالم است و امروز ما شاهد یک نسل‌کشی وحشیانه هستیم؛ جبهه استکبار با تمامی توان از این نسل‌کشی حمایت و پشتیبانی می‌کند بنابراین وظیفه همه ما بر اساس وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی ایجاد بستر لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشکوه و فراهم ساختن ابراز عقیده مردم در برابر این نسل‌کشی و کودک کشی رژِیم غاصب است.

وی بیان داشت: علاوه بر وظیفه در حمایت از مردم مظلوم غزه از سوی دیگر طی چند مدت گذشته شاهد بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی در یک روش غیرانسانی به نمادها و تاریخ ایرانی جسارت کرد ازاین‌رو باید در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در محکومیت این نسل‌کشی‌ها، جسارت‌ها و گستاخی‌ها حضوری گسترده و همراه با بصیرت‌افزایی داشته باشیم چرا که این یاوه‌گویی و جسارت‌های رژِیم کودک کش نباید بدون پاسخ بماند.

کد خبر 739458

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم