Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا ؛صادق خسروی، رئیس مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان در بزرگداشت روز جهانی جوان بعد از معرفی مجمع ملی و فرآیند شکل گیری آن از سال ۹۴ تا به امروز به گزارشی از فعالیت های مجمع در سطح ملی اشاره کرد.

خسروی با اشاره به فعالیت سمن ها در سیل اخیر گفت : با توجه به حضور به موقع سازمان های مردم نهاد جوانان بصورت خودجوش، چرا علیرغم تمامی اثرگذاری های مثبت در جامعه چون تلاش های متعدد برای افزایش مشارکت های اجتماعی، افزایش صلح و امنیت و رویکرد خیریه، در کنار دیده نشدن فعالیت های سمن ها، این دیده نشدن از سمت یونسکو هم اتفاق افتاده است و این موضوع جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد :از طرف بیش از ۲۶۰۰ سمن جوانان اعلام آمادگی میکنیم در برقراری صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی همکاری داشته باشیم.

لازم به ذکر است، این نشست در بوستان نوروز به مناسبت روز جهانی جوان توسط نمایندگی یونسکو در ایران و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان هلال احمر برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه نوروز وزارت ورزش و جوانان هلال احمر یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟