Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: می‌دانم پرسپولیس هواداران خیلی متعصبی دارد که فقط قهرمانی می‌خواهند. تاریخ انتشار: 20:50 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۰۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جوزه جونیور، اظهار داشت: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده‌ام و شنیده‌ام که به خوبی می‎دانم در تیم مهمی بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‎دانم که پرسپولیس در ایران و آسیا پرطرفدارترین است.

وی ادامه داد: از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد، خوشحالم. هر جای دنیا باشید بازی در چنین تیم‌هایی، خاص است.

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: می‌دانم هواداران تیم به قهرمانی عادت کرده‌اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده کرده‌ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گل‌های زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می‌خواهد. روز‌های پرهیجان را از همین حالا احساس می‌کنم.

براندائو درباره شماره پیراهنی که انتخاب کرد، تصریح کرد: ابتدا به شماره ۹ و ۹۹ فکر می‌کردم، ولی وقتی شنیدم شماره ۷ خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند. متوجه شدم این که پیراهن تن چه بازیکن بزرگی بوده است و نسبت به آن علاقمند‌تر شدم.

وی افزود:‌ فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی‌ها خیلی مهم و مهمترین پیراهن در بزرگترین تیم است. می‌خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به کمک هم تیمی‌ها نیاز دارم.

مهاجم جدید پرسپولیس یادآور شد: به من گفتند صاحب این پیراهن علی پروین است و رسم بدین صورت بوده که از او برای پوشیدن، کسب اجازه می‎کنند. سپس گفتند در تماسی که داشتند، این اجازه را گرفته‌اند. از پروین ممنونم و به او و هواداران قول می‌دهم تمام تلاش خودم را می‌کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ شود.

بازیکن برزیلی سرخپوشان در پایان افزود: بی صبرانه منتظرم همبازیان جدیدم را ببینم و با هواداران زیاد در ورزشگاه روبرو بشوم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: براندائو لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی اوست.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

کد خبر 846554 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران