Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:15:01 GMT

تسلط ارتش سوریه بر بزرگراه بین المللی دمشق

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۸۷۵

شبکه تلویزیونی الحدث از تسلط نیرو‌های ارتش سوریه بر بزرگراه بین المللی دمشق - حلب خبر داد.

اخبار بین الملل_ این شبکه همچنین افزود دولت سوریه با تسلط بر این بزرگراه کنترل شمال شهر خان شیخون را به دست گرفته و راه را به روی نیرو‌های ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن مسدود کرده است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دمشق ارتش سوريه دولت سوريه خان شیخون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه  خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» که به کارگردانی جواد موگویی تهیه شده است، چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مستند به ابعاد جدیدی از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، نحوه افشای اسناد می‌پردازد، و سعی می‌کند به چرایی بمباران هلیکوپتر‌های باقی مانده از نیرو‌های مهاجم آمریکایی در صحرای طبس در گفتگو با خلبان آمریکایی بپردازد. این مستند روایتی متفاوت از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و نحوه شهادت شهید «محمد منتظرقائم» است.

پس از تسلط «دانشجویان پیرو خط امام» بر لانۀ جاسوسی، آمریکا نیروهایش را در عملیاتی موسوم به «پنجۀ عقاب»، به ایران اعزام کرد. بااین‌حال، طوفان شن در طبس باعث شد تا این برنامه نقش‌برآب شود و نیرو‌های آمریکایی در طبس زمین‌گیر شوند. اصرار رئیس‌جمهور مخلوعِ ایران برای بمباران طبس و تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران برای دستیابی به اسناد داخل هواپیماها، معما‌هایی را به‌وجودآورده است که این مستند درپی رمزگشایی از آنهاست.

مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند