Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@01:59:05 GMT

ظریف فنلاند را ترک و راهی سوئد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۸۸۶

ظریف فنلاند را ترک و راهی سوئد شد

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به سه کشور اروپایی و در دومین مقصد این سفر پس از ترک فنلاند راهی سوئد شد تا با مقامات این کشور دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات این روزهای منطقه به رایزنی بپردازد.

وزیر خارجه ایران در مدت حضورش در فنلاند با رئیس جمهور، وزیر خارجه و وزیر امور توسعه و تجارت خارجی دیدار و در جمع تعدادی از اندیشمندان فنلاندی حضور یافت و سخنرانی کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش توئیتری ظریف از دیدارها و برنامه‌های خود در فنلاند
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به شرح دیدارها و برنامه‌های خود در فنلاند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به شرح دیدارها و برنامه‌های خود در فنلاند پرداخته و در این باره نوشت: "دیدارهای پربار با رئیس کنونی اتحادیه اروپایی، رئیس‌جمهور فنلاند، وزیر امور خارجه و وزیر تجارت. درباره آنچه که اتحادیه اروپایی لازم است برای حفظ برجام و حفظ منافع خود در آزادی دریانوردی انجام دهد، گفتگو کردیم. همچنین با «دفتر ابتکار مدیریت بحران» درباره مجمع گفتگوهای منطقه‌ای و پیمان عدم تجاوز، تبادل نظر کردیم. سوئد، مقصد بعدی سفر است."

 


دیدار ظریف با تعدادی از صاحب نظران فنلاندی

محمدجواد ظریف با تعدادی از صاحب نظران فنلاندی دیدار و رایزنی کرد .

وزیر امورخارجه کشورمان در روز دوشنبه در جریان سفر به هلسینکی با صاحبنظران و اندیشمندان عضو اندیشکده" سی ام آی"، ابتکار مدیریت بحران، فنلاند دیدار و در خصوص موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی با آنها گفتگو و تبادل نظر کرد.

ظریف در سفر به این کشور اسکاندیناوی همچنین با رییس جمهور ،وزیر امورخارجه و وزیر امور توسعه و تجارت خارجی فنلاند نیز به صورت جداگانه دیدار و گفت وگو کرد .

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف وزیر خارجه فنلاند سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد

وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های خود در عشق‌آباد با مقامات ترکمنستانی در عشق آباد با همتای خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با رشید مرداف وزیر خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش از این امیرعبداللهیان با قربانقلی بردی‌محمداف رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و همچنین سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرده بود.

گفت‌وگو در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسائل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهمترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 739994

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • عکس/ دیدار امیر عبداللهیان و وزیر امور خارجه ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد