Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:55:26 GMT

نخستین بازارچه روستایی شهرستان ری گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۰۰۹

نخستین بازارچه روستایی شهرستان ری گشایش یافت

به گزارش ایرنا، این بازارچه روستایی ۳۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی، گل و گیاه، پوشاک و محصولات خوراکی تولید شده در روستاهای ری دارد که به جوانان روستایی جویای کار و زنان سرپرست خانوار به صورت رایگان واگذار شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان ری در این مراسم گفت: بازارچه روستایی(درختی) با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید ایجاد شده که در آن حداقل ۳۰ نفر از افراد جویای کار روستاهای شهرستان ری به صورت مستقیم صاحب شغل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه فکوریان با بیان اینکه این نمایشگاه تا آذر ماه برپا خواهد بود، افزود: بسیاری از تولیدات روستاییان از قبیل صنایع دستی، پوشاک محلی، غذاهای سنتی در این بازارچه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های روستایی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات روستاییانی است که برای فروش محصولات خود در بازارهای هدف با مشکل روبرو هستند.

فکوریان یادآور شد: واگذاری غرفه‌های رایگان به جوانان جویای کار و زنان سرپرست خانوار می تواند کمک شایانی به رونق کسب و کار و فروش محصولات روستایی باشد که تاکنون فرصت رقابت با سایر محصولات را نداشته اند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، قلعه نو، فشافویه، کهریزک و خاوران در جنوب استان تهران قرار گرفته است. این شهرستان ۱۲۵ روستا دارد.

/۶۰۰۳/۳۲۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقتصاد مقاومتی جنوب استان تهران زنان صنایع دستی کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید حسین محمدی افزود: آسفالت ۴ رشته راه روستا‌های ازگم، بالا بَلگور، کما و زیمسار و ۵۳ واحد مسکونی ارزان قیمت روستائی درمراسمی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه‌سرا اضافه کرد: ۵۳ خانوار روستایی این شهرستان صاحب خانه شدند.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ، در مجموع ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی و آورده خانوار‌ها هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان