Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اباذر بیگی در خصوص برنامه های بزرگداشت عیدغدیر در استان افزود: ضمن اینکه در تمام مساجد استان جشن های غدیر برگزار می شود اما جشن بزرگ عیدغدیر توسط ۳۰ مسجد برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های تشریح خطبه غدیر در ۵ کانون استان خبر داد و اظهارداشت: تجلیل از مدیران کانون‌های فعال اوقات فراغت سال جاری به تعداد ۲۰ نفر، دیدار با سادات عضو کانون‌های مساجد استان به تعداد ۱۰ کانون، اجرای ویژه برنامه‌های عقد اخوت در مساجد و اهدای قرآن به مساجد و اجرای باشکوه کرسی تلاوت نور در ۱۰ مسجد نیز از دیگر برنامه های عید غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افتتاح ۱۹ کانون جدید در استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در ایام دهه ولایت و انتشار بروشور غدیر، ابلاغ جهانی ولایت در ایام غدیر توسط کانون فرهنگی و هنری حضرت معصومه(س) ارومیه از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در ایام دهه امامت و ولایت است.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی و انتشار خطبه غدیر، مراسم باشکوه رسالت غدیر در کانون‌های مساجد استان و اهدای ۵ سری جهازیه به نوعروسان نیازمند نیز در طول دهه امامت و ولایت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند.

اولدوز۰۰:۰۰
مستند۰۱:۰۰
حدیث سرو۰۳:۰۰
گون آیدین۰۳:۳۰
اذان نغمه سی۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
نقاب۰۵:۴۵
دعای عهد۰۶:۰۰
هر روز ورزش۰۶:۱۵
مستند۰۶:۳۰
سریال۰۷:۰۰
گون آیدین۰۸:۰۰
مستند۰۹:۰۰
کردی۰۹:۳۰
با خبرنگاران۰۹:۴۵
کردی۱۰:۰۰
ائویمیز (خانواده)۱۰:۳۰
اذان نغمه سی۱۱:۴۵پخش زنده
ویژه اذان ظهر۱۲:۱۵
خبر۱۳:۰۰
اولکمیز۱۳:۳۰
سینمایی۱۴:۱۵
با خبرنگاران۱۵:۴۵
روباتهای جنگی۱۶:۳۰
ائویمیز۱۷:۰۰
نوژین۱۷:۳۰
ویژه اذان مغرب۱۸:۰۰
درسهایی از نهج البلاغه۱۸:۳۰
باخیش۱۹:۳۰
خبر۲۰:۰۰
شهر و راه۲۰:۳۰
اولدوز۲۱:۰۰
سریال۲۲:۰۰
خبر آذری۲۳:۰۰
مستند۲۳:۳۰

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه