Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از پیراهن بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان و جشن آسیایی شدن این تیم امروز (دوشنبه) در سالن همایش‌های صدا و سیما شهر مقدس مشهد برگزار شد.

مهدی رحمتی، روح الله باقری، امین قاسمی نژاد و دیگر بازیکنان شهر خودرو عهدنامه این تیم را پیش از آغاز مراسم امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه با اجرای محمدرضا احمدی آغاز شد.

فرهاد حمیداوی مالک، جواد وطنخواه مدیرعامل، یحیی گل محمدی سرمربی، حمید مطهری و داوود فنایی از اعضای کادر فنی تیم شهر خودرو به همراه مهدی رحمتی، اکبرصادقی، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر، سروش رفیعی، کارلوس چاواریا و ... بازیکنان این تیم با تشویق هواداران وارد سالن شدند.

از نکات جالب این مراسم حضور احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی است که گویا اختلافات میان هیئت فوتبال استان با مسئولان تیم شهرخودرو به پایان رسیده است.

علی مسعودی ملقب به علی مشهدی هم برای اجرای برنامه وارد سالن شد و قول داد که اگر شهرخودرو قهرمان لیگ نوزدهم شود، سال آینده در همین سالن روی دست هایش راه برود.

گل محمدی: حمیداوی در بحث مالی هیچ حرفی باقی نگذاشته است

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تشکر می‌کنم از مسئولان استانی که زحمت کشیدند و به این مراسم آمدند. پارسال نتایج خوبی گرفتیم که به خاطر همدلی بین مسئولان استانی و تیم بود.

او گفت: حمیداوی در بحث مالی هیچ حرفی باقی نگذاشته است، اما به امکانات بیشتری نیاز داریم که کمک مسئولان استانی را می‌طلبد. شهرخودرو هواداران بیشتری پیدا کرده است. سال گذشته کارد به استخوان رسیده بود، اما حمیداوی مثل ناجی وارد میدان شد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بیان کرد: امیدواریم امسال بهتر از پارسال باشیم.

اصول:  به صورت معنوی به تیم شهرخودرو کمک می‌کنیم

احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: بر مبنای بظاعت مان و البته به صورت معنوی به تیم استان کمک می‌کنیم.

او بیان کرد: در فصل پیش رو وعده می‌دهیم که هیچ کوتاهی از سوی ما در بخش معنوی صورت نمی‌گیرد. برای اولین بار یک تیم از استان به آسیا صعود کرده است و باید تدابیر خاصی اتخاذ کنیم. من هم قبول دارم که حمیداوی ناجی تیمش است، زیرا از پول شخصی خودش هزینه می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: کار حمیداوی قابل ستایش است، چون می‌توانست دلار و سکه بخرد، اما وارد فوتبال شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند