Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:00:24 GMT

بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم در میاندوآب/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۲۸۷

بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم در میاندوآب/ تصاویر

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، واقعه تاریخی غدیر خم در میاندوآب بازسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، این برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و در بستر لیلان چایی با همکاری ستاد برگزاری مراسمات عید غدیر خم شهرستان، عصر امروز بازسازی و به اجرا در آمد.

هم چنین در حاشیه این مراسم نیز توسط دفتر کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان میاندوآب، ایستگاه صلواتی برپا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رضا مقدم در بازدید از مزارع کلزای این شهرستان تصریح کرد: توسعه کشت کلزا  به دلیل نیاز کشور به دانه های روغنی و اثربخشی مناسب این محصول در تناوب زراعی با غلات، از اولویت های جهاد کشاورزی است از اینرو امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح، میزان یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم بذر کلزا از انواع ارقام هیبرید جهت کشت در بین کلزاکاران شهرستان میاندوآب توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب یادآور شد: در راستای بهبود تغذیه محصول کلزا، بالغ بر ۱۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار و از محل اعتبارات طرح افزایش دانه های روغنی ۸۵۰ لیتر کود ریز مغذی در بین کلزاکاران این شهرستان توزیع شده است.

مقدم اذعان داشت: در راستای کنترل عوامل خسارتزا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در ۴۱۰ هکتار از مزارع کلزا در دو مرحله با آفت شته مومی و در یک مرحله با علفهای هرز مبازره انجام گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار