Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظم رضوانی از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد کاظم رضوانی» در نشست شورای هماهنگی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان استان قم که امروز(دوشنبه 28 مرداد) در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، گفت: سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در 30 استان کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران 10 فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان در قم خبر داد و افزود: این جشنواره به مدت 5 روز از پنجشنبه 31 مرداد تا دوشنبه 4 شهریور در سینما کانون قم واقع در شهرک پردیسان اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: سینما کانون واقع در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان که جزو سینماهای اصلی استان محسوب می شود، به عنوان میزبان این جشنواره در قم معرفی شد.

رضوانی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوان قم می تواند زمینه ساز معرفی بیشتر خدمات فرهنگی این نهاد در حوزه کودک و نوجوان شود.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم ادامه داد: در صورت برگزاری مطلوب جشنواره کودک و نوجوان در سینمای کانون، این سینما می‌تواند کاندیدای برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه، سینما حقیقت و فیلم فجر باشد.

وی همچنین از اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان توسط سینما سیار در 144 نقطه کشور خبر داد و گفت: این رخداد نیز در بخش‌های استان قم از جمله کهک، قنوات، فردو و وشنوه برگزار خواهد شد.

رضوانی یکی از سیاست‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را توسعه جشنواره‌های سینمایی در استان‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این سیاست با هدف تحقق رویکرد «ایران فقط تهران نیست» دنبال می شود و بر همین اساس، جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیشتر در توابع استان‌ها برگزار می شود.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تأکید کرد که برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در شهرک پردیسان قم، به نوعی مانور فرهنگی و هنری در منطقه‌ای است که از سرانه برنامه‌های فرهنگی کمتری در طول سال برخوردار است.

وی یکی از اتفاقات مثبت جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان را صدور مجوز داوری در استان‌ها عنوان کرد و گفت: تیم داوری 15 نفره متشکل از دانش آموزان 9 تا 15 سال در استان انتخاب شده و در طی 5 روز جشنواره، جایگاهی برای این عزیزان در سالن‌ نمایش فیلم تدارک دیده می‌شود و نتیجه داوری آنان به جشنواره در اصفهان ارسال خواهد شد که در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌های کشورها، به فیلم‌های برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

رضوانی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی کوتاه مدت با هدف شناخت فیلم و داوری آثار با تدریس آقای سید امیر طباطبایی از فیلمسازان استان برای تیم داوری دانش آموزان قم برگزار خواهد شد.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم بیرجند روزنامه دهه ولایت و امامت خراسان جنوبي جشنواره طنین مسجد سومین جشنواره طنین مسجد خبرگزاری شبستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم جشنواره فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان

قاسم غریب آبادی گفت: به منظور تحقق اهداف توافق نامه منعقده بین سازمان امور اجتماعی کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه متمرکز فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه کودکان محلات حاشیه نشین استان با رویکرد آموزشی، فرهنگی و هنری در محل زمین چمن مصنوعی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این فضای شاد و متنوع با مشارکت هلال‌احمر، استانداری گلستان، دفتر تحول اجتماعی محلات حاشیه نشین، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در جهت کم کردن آسیب‌های مناطق مستعد آسیب‌های اجتماعی افزود: در این برنامه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۵ محله حاشیه نشین گرگان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی همراه با نمایش طنز کودکانه در فضای بهاری محوطه چمن ستاد جمعیت هلال‌احمر گلستان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان