Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس معدن با مدرک کارشناسی و بالاتر حداقل 10 سال سابقه کار در معادن روباز سنگ آهن جهت کار در محل معدن این شرکت واقع در بندرعباس فین متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. تلفن: 02122653214 آدرس ایمیل: fgc.shargh@ymail.com

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است

تین نیوز

 رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم گفت: بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل و نقل را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، در جلسه رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم با نمایندگان دفاتر خدمات حمل بار، راهکارهای افزایش تعامل این دفاتر در هرمزگان با هما بررسی شد.

محمد جواد شلتوک کار در این جلسه با اشاره به موقعیت تجاری بندرعباس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور، گفت: هما به دنبال آن است تا سهم جابه جایی بار از طریق صنعت هوایی را در هرمزگان افزایش دهد.

شلتوک کار مشتری مداری را راهبرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشتری مداری به یک فرهنگ سازمانی در هما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل ونقل را داراست، گفت: افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد