Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش تشت‌زر بازیکن استقلال در دهه شصت و هفتاد، در روز یکشنبه مهمان تمرین آبی پوشان شد و هنگام حضور در تمرین با استقبال گرم جواد زرینچه و امیرحسین فتحی قرار گرفت.

تشت‌زر در حاشیه حضورش در تمرین با رسانه‌های باشگاه‌ استقلال مصاحبه کرد و گفت: «استقلال امسال بازیکنان زیادی خود را از دست داده و با توجه به این که مربی جدید هم آمده، طول می‌کشد تا اسکلت تیم شناسایی شود، اما امیدوارم در شروع لیگ و هفته‌های ابتدایی بتوانند به هماهنگی لازم برسند و دل هواداران شاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیشکسوت باشگاه درباره تفاوت استقلال دهه 60 و 70 با این استقلال گفت: «از لحاظ مالی قابل مقایسه نیست و ما قبلا به‌خاطر تعصب بازی می‌کردیم. آن زمان به دنبال مسائل مادی نبودیم و فقط می‌خواستیم دل هواداران را شاد کنیم. الان اما هم امکانات بیش‌تر شده و هم قراردادهای میلیونی و میلیاردی امضا می‌شود. سطح کیفی در آن زمان بالاتر بود و اگر بازیکنان فعلی را با آن زمان مقایسه کنیم، سطح فنی آن‌ زمان بالاتر بود. خود من الان خیلی از این بازیکنان استقلال را نمی‌شناسم، اما آن زمان سر تمرین همه بازیکنان اسم و رسم‌ داشتند. البته هر نسلی از ما بازی کند، فقط یک هدف دارد و آن هدف، شاد کردن دل هوادارهاست.»

تشت‌زر درباره یکی از خاطراتش در باشگاه استقلال می‌گوید: «یکی از خاطرات خوبم مربوط به 6 مرداد 1374 است که در دربی با 3 بر 1 تیم پرسپولیس را شکست دادیم و من در نیمه دوم و به‌جای امیر قلعه‌نویی به زمین آمدم.»

او در پایان صحبت‌های خود، درباره فعالیت‌هایش در کانادا گفت: «من در کانادا مدرسه فوتبال دارم، یک مجله ورزشی هم دارم و در زمینه املاک هم فعالیت می‌کنم.»

255 41

کد خبر 1291252

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم محمد یزدی باشگاه پرسپولیس صادق لاریجانی لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال کودتای 28 مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه، سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سایپا و ایستادن در رتبه نهم با ۳۸ امتیاز در نشست خبری حضور پیدا کرد.

روانخواه در ابتدا گفت: برد امروز را به هواداران خونگرمی که در ورزشگاه بودند و آنهایی که در خانه تماشا می‌کردند، تبریک می‌گویم. یک تبریک ویژه به همکارانم و بازیکنان با غیرت تیم می‌گویم. دوست دارم اینجا صحبت‌ها اصولی و متقاعد کننده باشد. خیلی سخت است از نظر کیفیت تیمت را هر هفته در یک سطح خوب نگه داری‌. ما واقعا سختی می‌کشیم با این امکانات.

روانخواه ادامه داد: ما هفته پیش با اتفاقاتی که افتاد پروازمان کنسل شد و با اتوبوس به تبریز رفتیم و دو و نیم شب رسیدیم و فردایش آنطور با کیفیت بازی کردیم. این‌ها روی سلامتی و تمرکز بازیکنان تاثیر دارد. به همین خاطر تاکید دارم تیم برای هر شهری است باید در همانجا تمرین کند.

روانخواه اضافه کرد: ما سختی زیادی داشتیم ولی هیچوقت در تاریخ این تیم این مقدار تیم در جم تمرین نکرده است.  قبلا می‌گفتند تیم متعلق به تهران است چون آنجا تمرین می‌کرد اما الان عِرق بیشتری به تیم به وجود آمده است. این یک دستاوردی برای خودم است چون بومی اینجا هستم و از یک فرهنگیم.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!