Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:24:37 GMT

لزوم تربیت کودکان بر مبنای عدالت‌خواهی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۶۲۲

لزوم تربیت کودکان بر مبنای عدالت‌خواهی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اتحادیه تولیدکنندگان مطابق با روحیه کودکان اقدام به تولید اسباب بازی‌های فکری در این راستای طرفداری از عدالت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران عصر امروز –دوشنبه ۲۸ مردادماه- در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب ‌بازی و بازی‌های فکری اصفهان با تاکید بر لزوم تربیت کودکان بر مبنای عدالت‌خواهی و روحیه غدیری، اظهار کرد: ما که از امیر مومنان (ع) دم می‌زنیم نباید بر سر سفره رنگین بنشینیم و برای کارچاق‌کن‌ها کف بزنیم زیرا چنین عملی از نفاق ناشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید ذهن کودکان بر اساس راستی، ضد تبعیض و طرفدار عدالت شکل بگیرد، ادامه داد: بخش خصوصی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اتحادیه تولیدکنندگان مطابق با روحیه کودکان اقدام به تولید اسباب بازی‌های فکری در این راستا کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ذکاوت بالای ایرانیان باید با پشتکار همراه شده و امید است نتیجه این نمایشگاه علاوه بر رشد فکری کودکان، ایستادگی در برابر نفاق باشد.

کد خبر 386450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه اسباب بازی بازی های فکری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها