Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله کمتر از دو هفته به پایان فصل نقل و انتقالات، رم همچنان در تلاش است خط دفاعی خود را تقویت کند.

طرفداری - علی رغم اینکه رم قصد داشت دژان لوورن مدافع لیورپول را به خدمت گیرد، اکنون برای جذب دنیله روگانی بار دیگر مذکراتش را با بیانکونری آغاز کرده است.

به گزارش نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت، آاس رم بار دیگر برای جذب دنیله روگانی مدافع یوونتوس ابراز علاقه کرده است و پیشنهاد خود را تقدیم بیانکونری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم قصد دارد روگانی را به صورت قرضی و با مبلغ 4 الی 5 میلیون یورویی با حق خرید 20 میلیون یورویی به علاوه در نظر گرفتن پاداش در تابستان آتی به خدمت گیرد.

اما فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس اصرار دارد که بند خرید اجباری در قرارداد روگانی گنجانده شود. جلسات میان طرفین طی هفته جاری می تواند خواسته هایشان را به هم نزدیک نماید.

لازم به ذکر است؛ پیش از این دنیله روگانی به موناکو لینک شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل