Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-16@14:01:39 GMT

ظریف وارد سوئد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۶۶۹

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و هیئت همراه در ادامه سفر به کشورهای اروپایی لحظاتی پیش وارد فرودگاه استکهلم پایتخت سوئد شد.

وی در این سفر، با مقامات این کشور دیدار و گفتگو می‌کند.

وزیر امور خارجه پیش از این به فنلاند سفر کرده بود و با رئیس جمهور، وزیر خارجه و وزیر امور توسعه و تجارت خارجی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه هلند با امیرعبداللهیان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری رویترز، «هانکه بروینز اسلوت» بدون اشاره به عملیات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری تهران در دمشق سوریه، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ایران نباید به اسرائیل حمله کند و باید اقداماتی را برای «کاهش تنش» انجام دهد.»

وزیر امور خارجه هلند با نادیده گرفتن جنگ‌افروزی و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی مدعی شد: در گفتگو (با حسین امیرعبداللهیان) همچنین در مورد کشتی توقیف شده در تنگه هرمز و اینکه این نوع اقدامات باید متوقف شود، نگرانی شدید خود را ابراز کردم.

بر اساس گزارش‌ها، یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» امروز (شنبه) توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد. گفته می‌شود که این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت «زودیاک Zodiac» که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام «ایال اوفر Eyal Ofer» است اداره می‌شود.

گزارش‌ها حاکی است که رژیم اسرائیل به شدت از پاسخ نظامی ایران به تجاوزگری این رژیم در سوریه هراسان است و ضمن آماده‌باش عمومی در داخل، متحدانش در غرب را تحت فشار گذاشته تا از طرق مختلف ایران را از پاسخ به تجاوزگری این رژیم منصرف کنند.

هفته پیش دیپلمات‌های ارشد تعدادی از کشور‌های غربی و منطقه‌ای در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران خواستار خویشتن‌داری ایران شدند.

در همین رابطه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد: در پاسخ به تماس‌های تلفنی وزیر امور خارجه آلمان، وزیر امور خارجه انگلیس و وزیر امور خارجه استرالیا ضمن تبادل‌نظر در خصوص برخی موضوعات دوجانبه، تأکید کردم که وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت نیز قادر به صدور یک بیانیه در محکومیت حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق نیست، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش
  • امیرعبداللهیان در گفتگو با لاوروف: اقدام ایران با هدف تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و هند
  • ادعای گستاخانه وزیرخارجه انگلیس در گفتگو با امیرعبداللهیان
  • اگر جامعه جهانی رژیم اسرائیل را متوقف نکند همه متضرر خواهند شد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا
  • وزیر خارجه روسیه هدف قرار دادن نمایندگی‌های دیپلماتیک را غیرقابل قبول دانست
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه هلند با امیرعبداللهیان
  • دیدار نماینده دشتستان با وزیر امور خارجه روسیه