Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، ریچارد ویلکینسون، وکیل کاپیتان و خدمه سابق نفتکش ایرانی آدریان دریا گفت موکلانش به صورت ناعادلانه و به خاطر سیاسی کاری آمریکا بازداشت شدند.

وکیل سه خدمه سابق از جمله کاپیتان این نفتکش بزرگ ایرانی که در جبل الطارق گرفتار شد، می‌گوید موکلانش به صورت ناعادلانه بازداشت و به قربانیان تلاش آمریکا برای توقیف این کشتی تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وکیل خدمه نفتکش ایرانی گفت: داستانی که ما از موکلان خود شنیدیم این بود که آن‌ها از حضور پلیس و بالگرد متعجب شدند. روز بعد جبل الطارق قانون خود را تغییر داد تا اجازه بازداشت این افراد را بدهد. کشتی پرچم پاناما را داشت که پرچم آن گرفته شد و به عنوان کشتی بدون کشور وارد شد. این افراد بازداشت شدند و به آن‌ها گفته شد زانو بزنند و دست‌ها را بر سر خود بگذارند.

او گفت: در روز آخر دولت آمریکا نامه‌ای به دادگاه نوشت و درباره آزادی این کشتی به خاطر تحریم‌های آمریکا اعتراض کرد، اما این درخواست رسمی آمریکایی‌ها را مسئولان قضایی جبل الطارق بررسی کردند و به این نتیجه صحیح رسیدند که تحریم‌های آمریکا در اروپا نمی‌تواند اعمال شود.

ریچارد ویلکینسون گفت: این احساس در جهان وجود داشت که این خدمه مقصر و در حال رفتن به سوریه بودند، اما آن‌ها به خاطر سیاسی کاری در پشت صحنه با چنین اتهامی روبرو شدند. ما دیدیم که به این صورت نبود و آن‌ها می‌خواستند به قبرس بروند و به همین جهت احساس امنیت می‌کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد