Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:39:14 GMT

هفته دولت هفته تجلیل از خدمات آن است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۸۱۹

هفته دولت هفته تجلیل از خدمات آن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام علی ابراهیمی پور عصر امروز دوشنبه  در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در ساده زیستی، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، کارایی بودن، اطلاعت از نظام شاخص بودند و کارهایی انجام دادند که ماندگار شد، لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به دنبال یک دولت هم تراز با گام دوم انقلاب هستیم که بناست در مسیر انقلاب قدم های استواری را با جسارت و شجاعت خاص بردارد، باید فرمایشات رهبری را در این زمینه نصب العین قرار دهیم؛ رهبری به نیروهای جهادی، انقلابی، مومن، صبور، متدین و مردمی که نمونه هایشان را در صدر انقلاب مان دیدم اشاره کرده اند، همین جوان هایی که ۸ سال جنگ را مدیریت کردند از آن جمله اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: هر جا انقلابی کار کردیم پیش رفتیم و مردم بیشتر دلباخته نظام شدند و به عکس هر جا که کوتاهی کردیم مردم ناخرسند و گله مند شدند، با توجه به مسئولیت ها و اختیاراتی که بر عهده دولت نهاده شده و این حجم از اختیارات به هیچ دستگاه دیگری داده نشده، باید بکوشیم تا مسئولیت ها را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم تا سبب خرسندی مردم شود.

حجت السلام ابراهیمی پور یادآور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این جلسه مدیران موفق حاضرند و آنانی که هیچگاه در جلسات حاضر نمی شوند، در انجام مسئولیت هایشان نیزناموفق هستند، یادآور شد: البته با توجه به تاکیدهای رهبری، امکان اعلام اسامی این مدیران کم کار را از تریبون نماز جمعه به رغم اعلام قبلی ندارم.

وی از مسئولان به عنوان حلقه اتصال نظام با مردم نام برد و گفت: در واقعه غدیر خداوند خواست تا مدلی از حکومت که خدمتگزار مردم است را به جهان نشان دهد، مدل حکومتی که زندگیش ساده زیستی و تفکراتش به اندازه دهها نفر باشد.

وی با بیان اینکه خداوند در روز قیامت علاوه بر پرسش از تکالیف شرعی که بر عهده همه است بر آنچه وظیفه انجامش را داشتیم اما کوتاهی کردیم نیز می پرسد و باید پاسخگو باشیم، افزود: دشمن برای ناکارآمد نشان دادند نظام از تمام ظرفیت هایش استفاده می کند، اکنون که مشکلاتی همچون بیکاری، مسائل اقتصادی و معیشتی، تورم، گرانی مسکن و امثال آن عرصه را بر مردم تنگ کرده است باید کوشید و در فرصت حاصل شده تحت عنوان هفته دولت تمام کارهایی را که در حوزه های مختلف به انجام رسیده را با مردم در میان بگذارید  تا در این باره به آگاهی برسند.

وی خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی از آنان خواست تا روابط شان را با خبرنگاران تقویت کنند و مسائل مربوط به حوزه های کاریشان را با آنان در میان بگذارند.

به گفته وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری تمام خدمات چهل ساله را بیان کردند لذا مدیران دستگاههای مختلف اجرایی باید با الگوگیری از رهبری این کار را به انجام برسانند.

امام جمعه آبادان از هفته دولت به عنوان هفته تجلیل از خدمات آن نام برد و اظهار کرد: در این هفته هم مردم فرصت قدردانی از دولتمردان را می یابند و هم دولت فرصت بیشتری برا یارائه خدماتش به مردم پیدا می کند.

کد خبر 4697096

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان ابادان قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان عید غدیر خم یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های هفته سلامت با محوریت سلامت خانواده در موضوعات سلامت خانواده، جوانی جمعیت، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، کودکان زیر ۵ سال، مادران باردار، سالمندان و غیره برگزار می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در گرامیداشت هفته سلامت از خانواده معزز شهیدان سمیه شیرین فریمانی، بی بی صدیقه سیدی، علی حاجی‌پور، احمد یلی‌یزدان‌آباد و محمد سالاری از شهدای مدافع سلامت در حوزه بهداشت در شهرهای مشهد، قوچان و فریمان تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه سلامت حضرت جوادالائمه (ع) کاشمر در این هفته افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این پایگاه با مساحت ۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با مشارکت خیران حوزه سلامت ساخته شده است که ۵۰ درصد این اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۵۰ درصد مابقی نیز توسط خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت تأمین شده است.

عبدالله‌زاده افزود: در پایگاه سلامت حضرت جوادالائمه (ع) کاشمر همه خدمات مراقبتی و همچنین برنامه‌های پیشگیری، غربالگری و واکسیناسیون بیماری‌های مختلف واگیر و غیر واگیر برای تمامی سنین ارائه می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم یاد و خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه خدمات مورد نیاز به بیماران و گروه‌های هدف طبق سطح‌بندی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی هم در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح استفاده کردیم، یادآور شد: سال گذشته نخستین پایگاه کشور در این برنامه ملی با مشارکت بخش خصوصی در مشهد افتتاح شد.

کد خبر 6085439

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است