Web Analytics Made Easy - Statcounter

فنرباغچه در اولین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های فوتبال ترکیه بدون استفاده از بازیکن ایرانی خود به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال فنرباغچه در ادامه هفته اول رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه میزبان گازی‌انتپ بود و به برد پرگل 5 بر صفر دست یافت.

اللهیار صیادمنش که در فهرست نفرات فنرباغچه برای این بازی قرار داشت در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و در ادامه هم به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزس دقیقه 6 (پنالتی)، موریکی 17، بلوزاوغلو 24 (پنالتی)، دیرار 74 و کادل‌اوغلو 90 برای فنرباغچه گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوپرلیگ ترکیه فوتبال فنرباغچه اللهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو