Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@18:19:14 GMT

چشمی در آستانه بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۹۸۲

ورزش سه نوشت: سرمربی استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مدافع فصل گذشته این تیم داشته است و احتمال اینکه این بازیکن تا شروع لیگ نوزدهم قرارداد خود را تمدید کند بسیار زیاد است.

 روز به چشمی بازیکنی است که در همان ابتدای فصل نقل و انتقالات به مدیر باشگاه اعلام کرد که تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و می‌خواهد فوتبالش را برای فصل جدید در خارج از ایران ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه چشمی در این مدت پیشنهادهای از کشور از کشورهای مختلف به دریافت کرد اما به یکباره در روزهای گذشته با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی استراماچونی روبه‌رو شده است.

گفته می‌شود آندره آ استراماچونی در روزهای گذشته به صورت مستقیم با روزبه چشمی مذاکراتی را انجام داده و از این بازیکن خواسته که یک فصل دیگر در این تیم بماند تا با شرایط بهتر بتواند حضور در فوتبال خارج از ایران را تجربه کند.

استراماچونی این تصمیم خود را به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده است و احتمال اینکه روزبه چشمی در آخرین روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با این تیم تمدید کند وجود دارد.

نکته جالب این است که استراماچونی روزبه چشمی را برای پست دفاع و سطح در نظر دارد تا با او در کنار محمد دانشگر زوج موفق فصل گذشته را برای لیگ نوزدهم هم تشکیل بدهند.

در صورتی که استقلال بتواند روزبه چشمی را راضی به تمدید قرارداد کند این تیم برای فصل جدید در خط دفاع تکمیل می شود و به نظر می رسد فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقال با خرید یک هافبک پشت مهاجم به اتمام خواهد رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.
وی گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.
حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید