Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پیام سید عباس صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم تحولات پرشتاب جهان امروز، زندگی انسان را در ابعاد گوناگون از جمله حوزه فرهنگ دستخوش تغییر کرده است . در این میان کودکان و نوجوانان، با بهره گیری از فناوری های نوین شکل گیری نسلی فهیم، پرسشگر و تحول خواه را نوید می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با درک این واقعیت گریزناپذیر، گام هایی نو در این مسیر برداشته و با بهره گیری از نسیم تغییرات، هوایی تازه برای پروانه های جشنواره به ارمغان آورده است. تحول در ساختار جشنواره، ایجاد بخش های روزآمد و تغییر نگاه به سینما از جزیره ای مستقل به بخشی از صنعت تصویر بیانگر بینش دقیق و تیزهوشی هنرمندانه سینماگران متعهد کشورمان است که بی تردید دستاوردهای ارزشمندی برای کودکان این مرزو بوم و پیام پرطنینی از جنس صلح و نوع دوستی و معنویت برای جهان خواهد داشت. 

در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و وحدت هستیم، اکران همزمان فیلم های جشنواره در سراسر کشور موجب خرسندی است و نمایش آثار راه یافته به جشنواره در مناطق سیل زده و کودکان آسیب دیده ناشی از این حادثه تلخ، با شعار شیرین «رویای کودکان سیل زده را بسازیم»جای تقدیر فراوان دارد. 

تقارن آغاز این رویداد را با ایام عید غدیر خم،که دوستی با کودکان و حمایت و توجه به حقوق آنان در سیره امام علی(ع) موج می زند، به فال نیک گرفته و با قدردانی از دبیر سختکوش و دست اندرکاران پرتلاش این رویداد اثربخش و همچنین مسئولان و اهالی فرهنگ مدار و هنرپرور شهر اصفهان، امیدوارم شاهد برگزاری موفق جشنواره و توشه ای ارزشمند برای نسل های آینده باشیم. از خداوند متعال نشاط و شادی روزافزون برای فرزندان سرزمینم و عزت و سربلندی ایران اسلامی را آرزومندم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم سیل کودکان کودکان و نوجوانان وزیر فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون