Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@06:56:45 GMT

جشن بزرگ غدیر در حسینیه پیروان شهدا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۲۸۶

جشن بزرگ غدیر در حسینیه پیروان شهدا برگزار می شود

به همت پایگاه بسیج شهید پورشه، جشن بزرگ ولایت و امامت به مناسبت عید غدیر در روز سه شنبه 29 مرداد از ساعت 16 در حسینیه پیروان کربلا واقع در  شهرری، چهار راه خط آهن،  با حضور عمو غزالی و نیز همایش بصیرتی ساعت 18 با حضور استاد رحیم پوزازغدی برگزار می شود.  

 توزیع 110 بسته هدیه، هزار عدد بادکنک و ... از دیگر برنامه های جشن غدیر در حسینیه پیروان کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد