Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@08:44:27 GMT

نساجی با یک غایب به سیرجان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۲۹۵

نساجی با یک غایب به سیرجان می‌رود

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت اما رضا مهاجری در این دیدار نمی‌تواند از احسان قهاری استفاده کند.

این بازیکن جوان که در بازی‌های دوستانه نساجی هم از ارکان اصلی تیمش بود به دلیل کارت قرمزی که از فصل گذشته گرفته محروم است و در واقع تنها غایب این تیم به سیرجان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهاجری روز چهارشنبه راهی سیرجان می شوند و بعد از بازی روز 5 شنبه در سیرجان مانده و جمعه به تهران سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار حیثیتی (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، روز آینده یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان میان شاگردان مارینوس اوزونیدیس و ژوزه مورایس برگزار می‌شود.

این دیدار از این جهت برای سپاهانی‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است که آنها تقریباً سه ماه پیش در شرایطی مقابله گل گهر قرار گرفتن و با نتیجه سه بر یک در سیرجان باختند که ۶ بازیکن این تیم شب قبل از مسابقه با حکم کمیته انضباطی محروم شدند.

پیروزی در این دیدار علاوه بر اینکه برای سپاهانی‌ها جهت نزدیک شدن به صدر جدول پراهمیت است، می‌تواند جبران شکست تلخ در سیرجان هم باشد تا مورایس و شاگردانش ثابت کنند در صورتی که با ترکیب کامل در بازی رفت بازی می‌کردند می‌توانستند نتیجه بهتری کسب کنند.

 سپاهان در دیدار برابر گل گهر بهبود جایگاه سومی خود را دنبال می‌کند و از سوی دیگر گل گهر امیدوار است بتواند با پیروزی و کسب امتیاز در این مسابقه جایگاه سپاهان را در رتبه سوم بگیرد.

دیگر خبرها

  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان
  • شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و گل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • مورایس: می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی بازگردیم
  • آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار حیثیتی (عکس)
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • ملوان یا خاتون، قهرمان کدام است؟