Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:09:33 GMT

پاراگوئه، حزب‌الله را در لیست تروریستی قرار داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۳۶۸

پاراگوئه، حزب‌الله را در لیست تروریستی قرار داد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: «ماریو ابدو بنیتز» رئیس جمهوری پاراگوئه، حماس و حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده و «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز از این اقدام وی استقبال کرده است..

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «عاروتص شوا»، کاتس در این باره گفت: ما از دیگر کشور‌ها می‌خواهیم تا به پاراگوئه ملحق شده و این سازمان‌ها را تروریستی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایرنا روزنامه صهیونیستی جرزالم پست با بیان اینکه این تصمیم پاراگوئه روز دوشنبه اعلام شده است، نوشت: این اقدام پاراگوئه یک ماه پس از آن صورت گرفته که آرژانتین به عنوان اولین کشور آمریکای لاتین حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده و دارایی‌های آن را توقیف کرد.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که برزیل نیز درحال بررسی اقدام مشابهی علیه حزب‌الله است. ایالات متحده از متحدان خود در آمریکایی لاتین خواسته است تا تصمیمات مشابهی علیه حزب‌الله اتخاذ کنند.

شبکه آمریکایی بلومبرگ دوشنبه به نقل از «سه مقام آگاه» گزارش داد: بحث در این باره در بالاترین سطوح دولت برزیل جریان دارد، اما از حمایت فراگیر برخوردار نیست.

تارنمای این شبکه نوشت: «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهوری برزیل برای اینکه در این زمینه قانونی تصویب کند، با دو چالش بزرگ مواجه است. نخست آنکه، بسیاری از مقام‌های این کشور بیم آن دارند که تروریستی خواندن حزب‌الله روابط برزیل و ایران را تیره کند. ایران سالانه ۲.۵ میلیارد دلار کالای برزیلی وارد می‌کند.

دوم آنکه قوانین برزیل تعریف روشنی درباره تروریسم ندارند و تروریستی خواندن حزب‌الله مستلزم اتخاذ گام‌های زیادی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پاراگوئه حماس حزب الله لبنان فهرست سازمان های تروریستی یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین