Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:39:24 GMT

«امانوئل جادوگر» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۳۸۶

«امانوئل جادوگر» منتشر شد

جواد نعمتی شاعر و مدیر مسئول انتشارات افرود، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  در  خصوص آثار جدید این انتشاراتی گفت: رویکرد نشر افرود بیشتر به سمت انتشار کتاب های رمان بوده است؛ از جمله تازه های نشر این انتشاراتی در حوزه داستان ایرانی می توان به کتاب های «امانوئل جادوگر» اثر ناصر سلیم، «ورای ماوراء» اثر محمد کاوه راد، «در  عواقب یک مرگ» اثر سیروس شریفی و «حتی کامو نیز می رقصید» اثر علی رضاوند اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتاب های داستان ایرانی دیگری که در انتشارات افرود منتشر کردیم، شامل کتاب های «لبخند های غیرعادی» اثر سامره عباسی، «کتاب چهل و چهارم» اثر نگار زارعی و  «سال های بی خبری» اثر مریم کاظمی هستند. در این انتشاراتی کتاب هایی را هم در حوزه ترجمه منتشر کردیم؛ از جمله آن ها می توان به محاکمه از آنتوان چخوف، «فرزند بی فردا» ری داگلاس برد بری  و بیگانه آلبر کامو هستند.

مدیر مسئول انتشارات افرود به انتشار کتابی تحلیلی در این انتشاراتی هم اشاره و بیان کرد: کتابی تحلیلی را در انتشارات افرود با عنوان «بازشناسی شعر نامرغوب ، زرناسره» اثر غلامعلی مستعلی پارسا منتشر کردیم. در این انتشاراتی مجموعه غزل هایم با عنوان « عالیجناب » و «آنار » منتشر شده است. مجموعه غزل های « ارغوان » اثر نغمه مستشار نظامی، « سی سال سی بهار » اثر شهربانو حسین زاده و « مجال » اثر عبدالرضا نورپور ر ا هم در انتشارات افرود منتشر کردیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ای کاش زودتر» منتشر شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد.

در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • رونمایی از پلتفرم نشر دانشگاهی
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟