Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید باستانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کاهش قیمت گوشی در روزهای آینده، گفت: با توجه به اینکه قیمت ارز سیر نزولی دارد، می توان گفت قیمت کالاهای وارداتی نیز کاهش خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه بیشتر کالا باعث کاهش قیمت آن می شود، بیان کرد: دلار تاثیر زیادی در افزایش و کاهش کالاهای وارداتی دارد و زمانی که به یک ثبات برسد از سفارش تا رسیدن به دست مشتری تغییری نخواهد کرد و بازار قیمت آنها آرام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باستانی تغییرات قیمت لوازم خانگی و تلفن همراه را وابسته به قیمت ارز دانست و گفت: مدتی است قیمت لوازم خانگی و تلفن همراه نسبت به تغییرات ارز متغیر شده است، اما اکنون بازار به سمت آرامش و حتی روند نزولی قیمت‌ها پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵ تا ۲۵ درصدی قیمت گوشی تلفن همراه در بازار

ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به لوازم خانگی و موبایل اختصاص نمی یابد

او با اشاره به اینکه ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به لوازم خانگی و موبایل اختصاص نمی یابد، بیان کرد: مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی از طریق سامانه نیما تأمین ارز می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است در صورتی که کاهش نرخ ارز ادامه دار باشد، طبیعی است که بازار شاهد کاهش نرخ گوشی‌های همراه خواهد بود.

به گفته باستانی فروشندگان باید قیمت موبایل را متناسب با نرخ ارز محاسبه کنند، همچنین ممکن است برخی از فروشندگان علیرغم کاهش نرخ دلار از ارائه موبایل ارزان قیمت خودداری کنند از این رو لازم است که سازمان حمایت از مصرف کننده و دستگاه‌های نظارتی، نظارت دقیقی در آن داشته باشند تا بتوان از سوءاستفاده جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران

برای خرید موبایل به‌صورت آنلاین، باید به ‌بررسی این دستگاه دیجیتالی ازنظر قطعات سخت‌افزاری، میزان رضایت مشتریان و قیمت آن بپردازید. اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را در فروشگاه‌های آنلاین مختلف صرف کنید، بهتر است انتخاب شما بزرگ‌ترین بازار موبایل ایران باشد.

طبق آمار فروش و تنوعی که فروشگاه‌های آنلاین دارند، دیجی کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین درزمینه فروش موبایل‌ شناخته می‌شود. اگر به‌دنبال انتخاب بهترین موبایل هستید، قطعا این فروشگاه برای شما مناسب است. برای آشنایی بیشتر با دیجی کالا تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

بزرگ ترین بازار موبایل ایران چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی یک پلتفرم به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار موبایل ایران، با توجه به ویژگی‌هایی که دارد و خدماتی که ارائه می‌دهد، انجام می‌شود. به‌طور کلی باید گفت وجود انواع گوشی در برندهای مختلف و قیمت‌های متنوع، به‌گونه‌ای که هر شخص بتواند محصول مورد نظرخود را پیدا و خریداری کند، اولین ویژگی یک فروشگاه آنلاین به‌حساب می‌آید.

در بزرگ‌ترین بازار موبایل ایران، باید همواره تمام مدل‌های گوشی موجود باشند تا افراد بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون دغدغه و جست‌وجوی فراوان، پیدا کنند. این مورد باعث افزایش میزان فروش در بازار آنلاین نیز می‌شود.

ارائه قیمت مناسب، دیگر ویژگی یک فروشگاه آنلاین بزرگ به‌حساب می‌آید. در واقع زمانی که بازار موبایل آنلاین، قیمت‌های اقتصادی روی انواع موبایل بگذارد، افراد بیشتری تمایل به خرید محصولات آن دارند و این موضوع باعث افزایش فروش خواهد شد.

چرا موبایل خود را از دیجی کالا بخریم؟

دیجی کالا با ارائه گوشی‌های مختلف در برندهای گوناگون، به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار موبایل در ایران شناخته می‌شود. اگر این فروشگاه را برای خرید موبایل انتخاب کنید به‌دلیل تنوع بالا، قطعا دست خالی برنمی‌گردید.

به‌طور کلی باید گفت دیجی کالا درزمینه ارائه انواع کالا به‌خصوص محصولات دیجیتالی ازجمله موبایل، همواره رتبه اول فروش را به‌دست می‌آورد. این موضوع خود به‌خوبی رضایت خریداران را به ما نشان می‌دهد، پس لازم نیست دغدغه‌ای درخصوص اعتبار فروشنده داشته باشیم. در ادامه با دلایل انتخاب این بازار آنلاین بیشتر آشنا می‌شویم.

دیجی کالا، عرضه کننده انواع موبایل در برندهای مختلف

بسیاری از فروشگاه‌ها تنها به عرضه برندهای شناخته‌شده و پرفروش مانند سامسونگ، آیفون، هوآوی، شیائومی، اوپو، ال‌جی و سونی می‌پردازند اما گاهی افراد به محصولی غیر از این برندها نیاز دارند. در این زمان لازم نیست به جست‌وجوی زیادی در بستر اینترنت بپردازند، بلکه کافی‌است به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کنند.

در دیجی کالا می‌توانید برندهای غیرمطرح و کم‌تر شناخته‌ را نیز پیدا کنید. از این موارد می‌توانیم به دوجی، جی پلاس، بلو، ویوو، کاترپیلار، جی ال ایکس و جیونی اشاره کنیم.

 این تنوع بالا نیاز تمام کاربران سطح کشور را برطرف می‌سازد. شما در هر منطقه‌ای که باشید می‌توانید موبایل مورد نظر خود را از برندهای مطرح یا کم‌تر شناخته‌شده، در دیجی کالا پیدا و آن را خریداری کنید.

امکان بررسی قیمت موبایل ها در دیجی کالا

لازم است بدانید دیجی کالا یک مارکت پلیس است. یعنی چندین فروشنده معتبر، کالاهای خود را در این سایت به فروش می‌رسانند. دلیل تنوع بالای محصولات دیجیتالی موجود در این بازار آنلاین نیز به همین موضوع برمی‌گردد.

 قرارگیری چندین فروشگاه اینترنتی در یک بازار بزرگ، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون صرف زمان در سایت‌های مختلف، به‌ مقایسه بین محصولات دیجیتالی بپردازید تا کالای مورد نظر خود را پیدا  کنید.

تنوع بالای موجود در فروشگاه دیجی کالا باعث کاهش وقت شما در جست‌وجو می‌شود. در واقع شما می‌توانید موبایل‌های هر برند را ازنظر سخت‌افزاری بررسی کنید تا در نهایت، بهترین کالای دیجیتالی را متناسب با نیاز خود بخرید.

ضمن اینکه باید گفت فروشندگانی که خدمات خود را در این بازار موبایل ارائه می‌دهند، ممکن است قیمت‌های مختلفی برای کالاهای خود در نظر بگیرند، ازاین‌رو مقایسه قیمتی در این سایت نیز به‌راحتی انجام می‌شود بدون اینکه لازم باشد زمان زیادی صرف کنید.

امکان خرید گوشی های کارکرده در دیجی کالا

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازار موبایل آنلاین، امکان خرید گوشی کارکرده است. اگر توانایی خرید موبایل مورد نظر خود را به‌صورت آکبند و نو ندارید، بهتر است یکی از مدل‌های کارکرده موجود در دیجی کالا را انتخاب کنید.

این موبایل‌ها توسط کارشناسان فنی به‌خوبی بررسی می‌شوند تا هیچ‌گونه ایراد و مشکلی نداشته باشند. پس لازم نیست نگران خرابی آن‌ها باشید. قیمت موبایل کارکرده نیز معمولا با توجه به مدل، میزان سلامت قطعات و لوازم جانبی همراه آن مشخص می‌شود.

دسته بندی موبایل ها ازنظر قیمت

 به‌دلیل تنوع بالای موبایل‌ها در دیجی کالا، این بازار آنلاین موبایل، دسته‌بندی‌های جذابی ایجاد کرد تا هر فرد با توجه به میزان بودجه خود، تنها به مقایسه بین محصولات در یک بازه قیمتی مشخص بپردازد.

این دسته‌بندی گزینه‌های مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توانیم به موبایل‌های کم‌تر از 3میلیون، بین 3 تا 7میلیون و بالای 15میلیون اشاره کنیم. شما می‌توانید با کلیک روی هر گزینه، تنها گوشی‌های آن رنج قیمتی را مشاهده کنید و در نهایت، محصول مورد نظر خود را بخرید.

دسته بندی گوشی براساس کارکرد

عملکرد برخی گوشی‌ها به‌گونه‌ای است که بیشتر برای انجام یک فعالیت خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این مدل محصول می‌توان به گوشی‌های گیمینگ اشاره کرد. اگر موبایل را برای انجام بازی می‌خواهید، با کلیک روی دسته‌بندی گیمینگ این فروشگاه به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که تنها این گروه موبایل وجود دارد. این ویژگی فرآیند جست‌وجو را تا حد زیادی آسان می‌کند.

از دیگر دسته‌بندی‌ها باید به موبایل‌هایی با دوربین باکیفیت اشاره کرد. برای افرادی که می‌خواهند با استفاده از موبایل خود تصاویر جذاب ثبت کنند، این ویژگی از هرچیزی مهم‌تر به‌شمار می‌آید.

گوشی‌های مجهز به فناوری 5G نیز در این سایت دسته‌بندی به‌خصوصی دارند تا افراد راحت‌تر بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. اگر به ماندگاری باتری اهمیت می‌دهید نیز می‌توانید محصولاتی با این ویژگی پیدا کنید.

فروش موبایل های اصل در دیجی کالا

تمام این ویژگی‌ها زمانی اهمیت پیدا می‌کنند که محصولات اورجینال در یک فروشگاه عرضه شوند. دیجی کالا علاوه‌بر آسان‌سازی فرآیند خرید به شما این امکان را می‌دهد تا با کم‌ترین دغدغه، موبایل مورد نظر خود را به‌صورت اورجینال در مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

جمع‌بندی

با توجه به تنوع موبایل و میزان فروش در فروشگاه‌های آنلاین، می‌توان دیجی کالا را به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین موبایل ایران معرفی کرد. به‌دلیل دسته‌بندی‌های متنوع در این فروشگاه، می‌توانید محصول مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان به‌صورت آکبند یا حتی کارکرده پیدا کنید و آن را بخرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟