Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریور ماه پایانی فصل تابستان در راه است و خیلی‌ها در صدد هستند تا از این فرصت پایانی برای ثبت خاطره در تابستان امسال استفاده کنند. برخی به فکر مسافرت هستند و برخی دیگر به فکر تفریحات.

در ادامه این گزارش فهرستی از بهترین تفریحات تابستانی در فرصت باقی مانده را بخوانید:

برترین تفریحات تابستانی کدام اند؟

شاید جواب به این سوال به صورت کلی خیلی خودخواهانه باشد ،چرا که سلیقه و ذهنیت افراد مختلف با هم تفاوت دارد بنابراین نمی شود یک تفریح را برای همه بهترین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باز موارد زیر تفریحاتی هستند که امکان انجام آن ها در تابستان وجود دارد و هر کسی با توجه به علایق خودش می تواند انجامشان دهد.

لیست تفریحاتی که در تابستان می توان انجام داد: سفرهای تابستانی

مسافرت رفتن در فصلی مثل تابستان از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توان انجام داد. سفرهایی که می تواند حواشی شهر و استان شما یا ایرانگردی و جهانگردی را شامل شود. یک سفر هیجان انگیز برای خود برنامه ریزی کنید و با این سفر آرامش را به خودتان هدیه دهید.

حیف است که تعطیلات خود را فقط و فقط به خواب یا در خانه بگذرانید، از زندگی لذت ببرید. توصیه ما به شما این است که حداقل یک بار در سال سفر کنید و از دیدن جاهای جدید هیجان زده شوید.

حتما بخوانید: تابستان 98 به کجا سفر کنیم؟

ورزش هیجان انگیز

ورزش نیز جزو بی نظیرترین تفریحات تابستانی است و لحظات خوبی را برای شما رقم می زند. ورزش هایی هم چون شنا که در فصول گرم لذت وصف نشدنی ای را برای شما به ارمغان می آورد. به باشگاه بروید و سه ماه تابستان را تمرینی برای خوش اندام شدن قرار دهید.

آب تنی و شنا در تابستان

امروزه پارک آبی ها و استخرهای مختلفی در سطح شهر برای گذران اوقات فراغت وجود دارد. و در فصل تابستان در این مکان ها جای سوزن انداختن نیست. همچنین سواحل دریا در شمال و جنوب کشور زیبایمان در تابستان بسیار شلوغ می شود.

حتما بخوانید: بهترین مکان های تفریحی شبانه در تهران کجاست؟ + تصویر

تفریحات شبانه

تابستان با دارا بودن روزهای طولانی بهترین فصل برای گردش و گذران تعطیلات است. اما از آن جایی که روزهای تابستان گرم هستند بهترین زمان برای تفریح شب است. برای همین از تفریحات شبانه غافل نشوید و حتما گردش شبانه را جزو لیست تفریحات تابستانی خود قرار دهید.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تابستان تابستانی تفریحات تابستانی تفریح در تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است

محمدجواد پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شروع تمرینات تیم مس رفسنجان برای ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد: از پنجم فروردین تمرینات را شروع کردیم. سه بازیکن تیم مصدوم بودند که با رفع مصدومیت، تمرینات خود را با تیم آغاز کردند. منتظر محمد تنها غایب ماست که همراه تیم ملی امید عراق است و از هشتم یا نهم فروردین به تیم اضافه می‌شود.

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار ۱۸ فروردین با استقلال با توجه به برتری مقابل این تیم در جام حذفی یادآور شد: قطعاً بازی سختی در تهران داریم. برای حریف هم بازی سختی خواهد بود. تمرینات را زودتر شروع کردیم تا ان‌شاءالله برای این بازی مهم، تیم آمادگی کامل را داشته باشد. تمرکز تیمی ما به این شکل است که بازی به بازی پیش می‌رویم. همه حریفان لیگ برتری سخت هستند و بازی آسانی وجود ندارد. ان‌شاءالله که عملکرد خوبی داشته باشیم.  

وی در مورد اینکه مس رفسنجان با محرم نویدکیا نتایج خوبی گرفته، عنوان کرد: آرامشی که محرم نویدکیا به تیم داده باعث شده تا تیم با اعتماد به نفس خوبی بازی کند. برابر تراکتور و ذوب‌آهن توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم و بازنده نباشیم. اینکه تیم عادت کند به نباختن، اتفاق خیلی خوبی است. تیم تلاش کند تحت هیچ شرایطی بازنده از زمین خارج نشود. در بازی با ذوب‌آهن با وجود آنکه دو گل از حریف عقب افتادیم ولی محرم نویدکیا با آرامشی که داشت به بازیکنان گفت که اتفاق خاصی نیفتاده، شرایط تیمی را حفظ کنید و می‌توانید به بازی برگردید. واقعاً این اتفاق افتاد و بازیکنان توانستند از فشار خارج شوند و بازی را به تساوی بکشانند. اگر بخت و اقبال یارشان بود که امکان داشت تا بازی با برتری مس رفسنجان تمام شود.  

پاینده در واکنش به این موضوع که مشکلات مالی تیم حل شده تا همانند گذشته شاهد تعطیلی تمرینات مس نباشیم، تصریح کرد: بخشی از مطالبات پیش از سال جدید پرداخت شد. بخش جزئی از مطالبات بازیکنانی که فصل قبل هم در مس رفسنجان بودند، هنوز پرداخت نشده، باشگاه در صدد است تا مبالغ را تهیه و به حساب بازیکنان واریز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده پارلمان اسرائیل: ماه رمضان که فلسطینی ها گرسنه اند بهترین فرصت برای کشتار آنهاست (فیلم)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • رمضان؛ بهترین فرصت برای تغییر و تحوّل‌
  • این میوه تابستانی ضد باکتری است
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳