Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از استعفای محمد حسن انصاری‌فرد از ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال به دلیل صدور حکم حضور محمدرضا ساکت در این کمیته  وحید شمسایی نیز  از سمت خود استعفا داد، استعفایی که مورد حمایت برخی از مدیرعامل باشگاه‌ها و اهالی فوتسال را در پی داشت.

در همین رابطه شمسایی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره علت استعفای خود گفت: قبلا گفتم و باز هم می‌گویم من فقط به خاطر شخص آقای انصاری فرد در فدراسیون حضور داشتم پس اگر قرار براین باشد که نباشند حضور من هم لزومی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرشناس‌ترین عضو کمیته فنی فوتسال درباره اظهارات اخیر شمس سرمربی سابق فوتسال نیز عنوان کر: شمس بزرگتر ما و یکی از نوابق فوتسال است، هر تصمیمی که بگیرند از روی منطق است و قطعا اگر حرفی هم بر پایه منطق باشد برای من وحید شمسایی کاملا قابل احترام است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انصاری فرد فوتسال برنا خبرگزاری برنا وحید شمسایی شمسایی وحید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند

تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مهدی کریمی یک بار و سعید احمد عباسی دو بار گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند. شاگردان مجید مرتضایی هم که اولین دوره حضورشان در این مسابقات را پشت سر می گذارند، یکی از گل‌ها را توسط مهران غلامی پاسخ دادند. 

در دیگر دیدار گروه چهار، کویت و بحرین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. امروز در بازی‌های گروه سوم، تاجیکستان با دو گل کره جنوبی رو مغلوب کرد و تیم‌های ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر