Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@19:52:30 GMT

عید غدیر؛ عید تجدید میثاق با ولایت است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۸۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سروان پاسدار حسین رحیمیان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: نورافشانی، اجرای نمایش طنز؛ اجرای سرود؛ سخنرانی؛ مولودی خوانی و قرعه کشی سفر کربلا و مشهد از جمله برنامه های این مراسم بود.
وی در این مراسم با تبریک ایام دهه ولایت عنوان کرد: به منظور پاسداشت عید سعید غدیر خم مراسمی در میدان فرهنگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمیان ادامه داد: تلاش شد که این مراسم به خوبی و به گونه‌ای که در شأن اهل بیت باشد برگزار شود.
فرمانده حوزه سه نصر در ادامه گفت:اعضای شورا ی حوزه در حد توان خود به برگزاری مناسب این مراسم کمک کردند.
وی در ادامه از برگزاری فراخوان گردان بیت المقدس، برگزاری نشست های سیاسی، گشت‌های رضوییون، راه اندازی گروه های جهادی برای هر پایگاه و برگزاری اردوهای جهادی، تشکیل گروه سرود، مستند سازی یادواره ها و مراسمات فرهنگی خبر داد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل