Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» روز دوشنبه در واکنش به رفع توقیف و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران موسوم به «گریس۱» از سوی مقامات جبل الطارق، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به صراحت گفت: «مایه تأسف است که به یک نفتکش ایرانی توقیف شده در جبل الطارق اجازه خروج از بندر داده شد!»

وی در ادامه مدعی شد که چنانچه ایران در کسب سود از این محموله نفتی موفق شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران «پول بیشتر، ثروت بیشتر و منابع بیشتری برای تداوم بخشیدن به عملیاتهای تروریستی خود در اختیار خواهد داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد که نفتکش گریس۱ (آدریان دریا) در حال حرکت به سمت یونان است. وبگاه «مرین ترافیک» نیز مقصد نفتکش ایرانی گریس ۱ را بندر «کالاماتا» در جنوب یونان ذکر کرده است.

لازم به ذکر است که آزادی نفتکش ایرانی گریس ۱ در جبل الطارق پس از آن صورت گرفت که برخی مقامات محلی این منطقه از مخالفت آمریکا با آزادسازی این نفتکش خبر داده بودند و یک مقام رسمی جبل الطارق نیز گفته بود که واشنگتن خواستار توقیف و مصادره نفتکش ایرانی گریس۱ به نفع آمریکاست، هرچند جبل الطارق درخواست‌های آمریکا را رد کرد.

2323 کد خبر 1291311

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جبل الطارق مایک پمپئو ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس محمد یزدی لیگ برتر نوزدهم صادق لاریجانی ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال ایران و آمریکا دونالد ترامپ بازار مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد برگزار می‌شود.

کاروان تیم ملی دقایقی پیش وارد این ورزشگاه شد تا پس از پنج روز دوباره با ترکمنستان دیدار کند‌. یوزها در تهران این تیم را با پنج گل شکست داده بودند و حالا در پی تکرار این برد هستند.

از گزارش تصویری ورود کاروان ایران به ورزشگاه کپه داغ مشخص است که ملی‌پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند و با اعتماد به نفس بالا در پی یک برد دیگر هستند.

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)