Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:54:46 GMT

نتانیاهو رفتار زننده همسرش را توجیه کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۸۵۲

نخست وزیر رژیم صهیونیستی رفتار خلاف عرف همسرش هنگام پیاده شدن از هواپیما در پایتخت اوکراین را توجیه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به رفتار همسرش در فرودگاه بوریسیل در حومه پایتخت اوکراین گفت که اگر این موضوع اتفاق نمی‌افتاد این سفر تاریخی با این پوشش رسانه‌ای مواجه نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا نتانیاهو، هنگام پیاده شدن از هواپیما در کی‌یف تکه نانی را که معمولا هنگام سفر مقامات به کشور‌ها به عنوان احترام به آن‌ها تقدیم می‌شود را پرت کرد.

نتانیاهو در ادامه گفت که همسرش به احترام اوکراین لباس زرد و آبی که رنگ پرچم اوکراین بود پوشیده بود و رویداد فرودگاه بوریسیل تنها ابزاری برای جلب توجه بود.

وی اضافه کرد: سفر تاریخی به اوکراین داشتم و تردید داشتم که اگر این حادثه اتفاق نمی‌افتاد چنین پوشش رسانه‌ای از آن می‌شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شاید ما شیوه‌ای برای جلب توجه پیدا کردیم و به آن ادامه خواهیم داد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که روزنامه جروزالم پست نیز گزارش داد که سارا نتانیاهو زمانی که از تل‌آویو عازم کی‌یف بوده است با عصانیت از صندلی خود بلند شده و قصد ورود به کابین خلبان را داشت، چون خدمه پرواز ورود وی به هواپیما و اوکراین را خوشامد نگفته بودند.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ماموران امنیتی مانع از ورود همسر نتانیاهو به کابین خلبان شدند و پس از آن خلبان با بلندگوی کابین اقدام به خوشامدگویی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل همسر نتانیاهو رفتار زننده اوکراین نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد

به گزارش خبرآنلاین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه گفت: «گزارش‌ها و اطلاعات دروغین هیئت مذاکره‌کننده، تنها به تلاش‌ها برای آزادی اسرای ما از غزه آسیب می‌زند. این گزارش‌های دروغین باعث ناامیدی می‌شود و جنبش حماس را به تشدید موضع خود وادار می‌کند.»

طبق گزارش کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ را به فاش کردن اطلاعاتی که در نشست‌های محرمانه درباره آن صحبت می‌شود، متهم کرد.

به نقل از ایسنا نتانیاهو طی جلسه کابینه جنگ تهدید کرد تمام کسانی را که اطلاعاتی درباره معامله تبادل اسرا فاش کنند، اخراج می‌کند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، نتانیاهو کابینه جنگ را از بررسی جلسه استراتژیک درباره اهداف جنگ غزه منع کرد. بنی گانتس، عضو کابینه جنگ این رژیم درخواستی را به دفتر نتانیاهو برای برگزاری جلسه کابینه درباره اهداف جنگ غزه داده بود، اما پاسخی دریافت نکرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین یکشنبه گفته بود جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشارهای وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: «در روزهای آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به‌زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.»

نتانیاهو درباره جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها به‌ویژه «نتسح یهودا» گفت: «اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید. اسرائیل موفق شد ۱۲۴ تن از اسرایش را از غزه آزاد کند و هنوز ۱۳۳ نفر دیگر در جهنم حماس هستند و ما به بازگرداندن آن‌ها چه زنده چه مرده، پایبند هستیم.»

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نتسح یهودا را تحریم کند. وی مدعی شد: «سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.»

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه پایان عملیات نظامی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را اعلام کردند. گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی حاکی از این است که این رژیم تانک‌ها و نفربرهای زرهی خود را در اطراف غزه برای ورود به رفح مستقر کرده است.

در حالی که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و تاکنون به شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی منجر شده است، تلاش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اما هنوز نتیجه‌ای نداشته است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898153

دیگر خبرها

  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین