Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:42:50 GMT

تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۹۱۷

تغییر تابعیت و اسم برای حضور در تیم ملی چین!

مسئولان فدراسیون فوتبال چین درخواست کردند تا چند بازیکن برزیلی حاضر در لیگ این کشور علاوه بر تغییر پاسپورت نام چینی هم برای خود انتخاب کنند تا به تیم ملی این کشور دعوت شوند.

به گزاترش ایسنا و به نقل از تیتان اسپورتس، ضعف مهاجم‌های چینی در خط حمله سبب شده است تا لیپی در بازگشت به تیم ملی این کشور، در اولین گام نسبت به حضور چند بازیکن برزیلی در تیم ملی این کشور اقدام کند تا چین بتواند با قدرت در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازکینانی چون ریکاردو گولارت، آلویسیو، الکسون و فرناندینیو مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال چین قرار گرفتند. این بازیکنان باید پاسپورت برزیلی شان را باطل کنند و حتی یک نام چینی نیز برای خود انتخاب کنند تا به تیم ملی فوتبال چین دعوت شود. در این بین بازیکنان برزیلی که پول خوبی از این راه به دست می آورند، نسبت به این کار تمایل جدی نشان دادند و چند تن از این بازیکنان در انتخابی جام جهانی قطر به میدان خواهند رفت.

چین تنها یک بار در سال ۲۰۲۲ با هدایت بورا میلوتینوویچ توانست به جام جهانی راه یابد و با ۳ شکست برابر ترکیه، برزیل و کاستاریکا حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشت و حالا مسئولان چینی در تلاش هستند تا این تیم بتواند برای دومین بار در تاریخ راهی جام جهانی قطر شود. 

به گزارش ایسنا، پیشتر الکسون مهاجم برزیلی تیم فوتبال شانگهای بیش از ۵ سال است که در لیگ چین بازی می‌کند و. به خوبی با شرایط فوتبالی این کشور آشنا است. او مهاجمی است که توانسته به همین خاطر پاسپورت چینی خود را دریافت کند و مدنظر مارچلو لیپی قرار گرفت تا به تیم ملی فوتبال چین دعوت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: به دلیل لغو برخی از پروازهای داخلی و خارجی ، زمان برگزاری برخی رقابتهای ورزشی جهانی به میزبانی این جزیره نیز تغییر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، عزیزالله فرضی‌پور امروز، اظهار داشت: از 27 تا 31 فرودین‌ماه قرار بود مسابقات جهانی تکواندو در این جزیره برگزار ‌شود تا کیش اولین میزبانی از رویداد ورزشی جهانی در سال جدید را تجربه کند.

وی افزود: اما به دلیل لغو پروازهای داخلی و خارجی که به دلیل حفظ امنیت مسافران انجام شد، زمان برگزاری این رقابت‌ها تغییر کرده و تاریخ جدید پس از برنامه‌ریزی مجدد اعلام می‌شود.

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بسیار در این جزیره و استقبال فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری رقابت‌های جهانی و آسیایی در این جزیره، گفت: توسعه گردشگری ورزشی یکی از برنامه‌های مهم این معاونت است و ما همه تلاش خود را جهت تحقق آن انجام می‌دهیم.

به گفته فرضی‌پور علاوه بر رقابت‌های جهانی تکواندو، رقابت‌های آسیایی جودو، مچ‌اندازی، رقابت‌های جهانی مستر کاپ یخ‌نوردی و رقابت‌های بین‌اللملی ساحلی تنیس نیز تا تابستان امسال به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • سهم قابل توجه خودروهای چینی در بازار جهانی
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است