Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@09:02:51 GMT

دیدار و گفت‌وگوی پمپئو با ترودو در کانادا

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۹۱۹

وزارت خارجه آمریکا گفت مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور در دیداری یک روزه از کانادا درباره روابط دوجانبه دو کشور، بحران ونزوئلا و اتباع کانادایی بازداشتی در چین با مقامات آن کشور گفتگو می کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، دیدار پمپئو که شامل گفتگو با جاستین ترودو نخست وزیر کاناداست در میانه نگرانی ها در کانادا بر سر این پرسش صورت می گیرد که آیا کنگره آمریکا توافق تجاری جدید آمریکای شمالی میان آمریکا، کانادا و مکزیک را تصویب خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پمپئو وزیر خارجه آمریکا کانادا ترودو نخست وزیر کانادا نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس   

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قبرس طی گفت وگوی تلفنی، درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و همچنین روابط دو جانبه رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در این گفت وگو، مواضع کشورمان را در خصوص مناسبات دو کشور و تحولات منطقه تبیین کرد.

کستانیتنوس کومباس وزیر امور خارجه قبرس نیز اقدام اسرائیل را در حمله به ساختمان دیپلماتیک ایران غیر قابل قبول برشمرد و خواستار اقدام برای تنش زدایی در منطقه شد.

وزیر امور خارجه قبرس همچنین بر لزوم تسریع در ارسال کمک های انسان دوستانه به غزه تاکید و ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات درست، راه حلی برای کاهش تنش ها ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • هشدار وزیر خارجه کانادا به اسرائیل: درگیری‌ها با ایران نباید به منطقه گسترش یابد
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • گفت‌وگوی بلینکن با وزرای خارجه خاورمیانه درباره حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا
  • گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قبرس   
  • وزیر خارجه روسیه هدف قرار دادن نمایندگی‌های دیپلماتیک را غیرقابل قبول دانست
  • گفت‌وگوی تلفنی لاوروف و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی بلینکن با همتایان مصری و اردنی درباره ایران