Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:47:47 GMT

مهلت ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۹۷۴

مهلت ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی کلاس اولی‌ها که از ۲۳ تیرماه آغاز شده بود سه شنبه هفته آینده (پنجم شهریورماه) به پایان می‌رسد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، همچنین ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه هفتم استعدادهای درخشان نیز که از ۲۳ تیرماه آغاز شده بود ۱۶ شهریور به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازه زمانی تعیین شده برای اصلاح ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی در پایه‌های اول تا ششم دوره ابتدایی، پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه و همچنین پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان که از سه شنبه، اول مرداد آغاز شده بود تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

سامانه http://www.irtextbook.com و یا www.irtextbook.ir برای این منظور درنظر گرفته شده است.

بنابراین فرآیند ثبت نام و اصلاح کتب درسی در نهایت تا ۱۶ شهریور به اتمام می‌رسد و توزیع کتب درسی نیز که از اواسط اردیبهشت ماه شروع شده بود نهایتا تا ۲۰ شهریور به همه استان‌ها و پس از آن تا ۲۷ شهریور به مدارس می‌رسد و دانش آموزان می توانند در اولین روز سال تحصیلی کتاب‌های درسی خود را دریافت کنند.

تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان از طریق سامانه مربوط و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود:

برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از کتاب‌فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، شهریورماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ثبت سفارش کتب درسی کلاس اولی ها مهلت نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از ۵ اردیبهشت

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از 28 فروردین آغاز شود اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی 1 (استثنایی)، اول 1 (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از 10 تیرماه آغاز شده و تا 9 شهریور 1403 ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از 10 تیرماه باید برای ثبت سفارش کتابهای درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از ۵ اردیبهشت