Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:33:46 GMT

خبر خوش رئیس سازمان بهزیستی به مستمری بگیران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۱۳۴

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره زمان واریز مستمری مددجویان این سازمان و افزایش حقوق آن‌ها، اظهار کرد: با تلاش مرکز هدفمندی و محل اعتبارات سازمان بهزیستی کشور، سی‌ام هر ماه حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به حساب‌هایشان واریز می‌شود، البته تأخیر‌هایی وجود دارد که سعی داریم که زمان واریزها منظم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی_ او در خصوص افزایش اعتبارات صندوق سازمان بهزیستی و حقوق مددجویان گفت: دریافتی و واریزی‌های ما همانند سال ۹۷ است، البته رایزنی‌هایی برای افزایش حقوق مستمری بگیران انجام شده و تأمین اعتبارات خوبی صورت گرفته است تا بتوانیم درصدی را به اعتبارات سال ۹۸ اضافه کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره دیرکرد واریزی مستمری بگیران گفت: امیدوارم با توجه به تأخیر در پرداختی‌ها، بتوانیم مابه‌التفاوت ماه‌های گذشته را از ابتدای سال ۹۸ واریز کنیم.

قبادی دانا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون پیگیر افزایش بودجه مستمری بگیران بودیم و برای بودجه سال ۹۸ نیز این تلاش را دوچندان کردیم، بیان کرد: تا امروز توانستیم حقوق ۱۷۸ هزار خانواده که سرپرست معلول یا ناتوان دارند را افزایش دهیم، در واقع خانوار‌هایی که ۱۰۸ هزار تومان در ماه دریافت می‌کردند، واریزیشان به ۴۱۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

او با بیان اینکه حقوق ۲۵ درصد مستمری بگیران تا ۴ برابر افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: امیدواریم در سال جدید با همراهی مجلس شورای اسلامی، دولت و سازمان مدیریت برنامه و بودجه، این مبلغ افزایشی اعمال شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره خانوارهای پشت نوبت دریافت حقوق مستمری تأکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار خانوار پشت نوبت داریم که در تیرماه سال ۹۷ به آن‌ها رسیدگی شد، حتی اشخاصی که در ۱۵ سال گذشته هم پشت نوبت بودند به این تعداد پیوستند، اما همچنان حدود ۲۰۰ هزار خانوار دیگر نیز پشت نوبت هستند و برخی از خانوار‌ها هم هنوز در صف نوبت قرار نگرفته‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افزایش حقوق مستمری مددجویان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با ششم اردیبهشت در بخشی از پیام به مناسبت روز جهانی روانشناس گفت: این سازمان با راه‌اندازی مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی زمینه پاسخگویی به نیاز آحاد مردم، ارتقاء سلامت روان آنان و حل مسائل روان‌شناختی را فراهم کرده و در حال حاضر بالغ بر ۳۳۰۰ مرکز مشاوره دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان در سراسر کشور، انواع خدمات روان‌شناختی و مشاوره را به عموم مردم ارائه می‌دهند.
 متن این پیام به شرح ذیل است؛

"امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشنا سی، مشاوره و مشارکت مردم"

 در تقویم جهانی، روز ششم اردیبهشت‌ماه مصادف با روز جهانی روان‌شناس نام گذاری شده است. مهم‌ترین هدف از ثبت این روز در تقویم جهانی، تأکید بر لزوم بهره‌مندی اقشار جامعه از خدمات حرفه‌های یاورانه از جمله علم روان‌شناسی و کاربرد‌های آن در زندگی است. به‌جرات می‌توان گفت که سازمان بهزیستی از پیشقراولان به‌کارگیری روان‌شناس در تمامی بخش‏های دولتی و غیردولتی بوده است که از طریق مطالعه، طراحی و اجرای انواع برنامه‌ها به موضوع سلامت روان عموم مردم و گروه ‏های هدف خود پرداخته است.

 این سازمان افتخار دارد با راه‌اندازی مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی زمینه پاسخگویی به نیاز آحاد مردم، ارتقاء سلامت روان آنان و حل مسائل روان‌شناختی را فراهم نموده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر بالغ بر ۳۳۰۰ مرکز مشاوره دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان در سراسر کشور، انواع خدمات روان‌شناختی و مشاوره را به عموم مردم ارائه می‌دهند. سازمان بهزیستی با طراحی و اجرای مشاوره تلفنی، خدمت رایگانی را فراهم آورده است تا هرکس بتواند در هر نقطه از این کشور پهناور، مسائل و مشکلات خود را از طریق شماره تلفن ۱۴۸۰ مطرح و رهیافت‌های لازم را دریافت کند. مشاوران تلفنی در سال گذشته، یک میلیون و هشتصدهزار مورد خدمت به مردم ارائه نموده اند.

 این فرصت را مغتنم دانسته و روز روان‌شناس را به عموم مردم شریف ایران تبریک گفته و امیدوارم با حمایت و مشارکت تمامی آحاد جامعه در سال ۱۴۰۳ خدمات روان‌شناختی با کیفیت مطلوبتری را به مردم عزیز و به ویژه خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی ارائه نماییم. همچنین این روز را به‌تمامی روان‌شناسان و مشاورانی که با تمام وجود در تلاش هستند تا در غلبه بر افسردگی‌ها، اضطراب‌ها، مسائل و مشکلات بین‌فردی مراجعان، به آنها یاری برسانند و نیز به مدیران و کارشناسان دلسوز و سخت‌کوش سازمان بهزیستی که دائماً در تلاش هستند که سطح کیفی و کمی خدمات سلامت روان در کشور را ارتقاء دهند تبریک عرض می‏ نمایم و توفیق روزافزون آنها را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان