Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:03:42 GMT

رونمایی از تیزر فیلم جدید ترنس مالیک

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۲۰۰

رونمایی از تیزر فیلم جدید ترنس مالیک

یکی از شانس‌های اصلی اسکار تیزر خود را رونمایی کرد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ترنس مالیک کارگردان برنده نخل طلای فیلم کن برای فیلم «درخت زندگی» تریلر فیلم جدید خود با نام «زندگی پنهان» را منتشر کرد.

مالیک یک کارگردان مستقل با فیلم‌های خاص و دربردارنده مفاهیم و موضوعات ویژه‌ای همچون زندگی، عشق، حیات و هستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اینبار با یک فیلم داستانی و مانند دیگر آثارش با فیلمبرداری خاص خود به صورت لانگ شات و روی دست و همراه با بازیگران و سوژه‌های دوربین است.

این درام تاریخی در جشنواره‌ فیلم کن با استقبال منتقدین همراه بود و بسیاری آن را بهترین اثر فیلمساز پس از «درخت زندگی» برنده‌ی نخل طلا دانستند. آن فیلم در سال 2011 نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را هم کسب کرد. فاکس سرچ‌لایت که «درخت زندگی» را هم به تولید رسانده، اکنون با «زندگی پنهان» امید زیادی به افتخارآفرینی دوباره دارد.

«زندگی پنهان» با بازی «آگوست دیل» داستان واقعی «فرانتس یاگراشتاتر» را روایت می‌کند که از نبرد برای نازی‌ها و رایش سوم سر باز زد و به دست آن‌ها اعدام شد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «والری پاچنر»، «ماتیاس اسخونارتس» و «برونو گنز» می‌شود.

سایت ایندی وایر «زندگی پنهان»‌ را یکی از 10 فیلم برتر جشنواره‌ی کن امسال خواندند که امید را در لحظات بحرانی زندگی تصویر می‌کند. این اثر حماسی در مورد کسب نیروی لازم برای مقاومت و شهامت در حین بحرانی‌ترین لحظات زندگی توصیف شده است.

اکنون باید دید «زندگی پنهان» می‌تواند موفقیت «درخت زندگی» را در رقابت اسکار تکرار کند یا نه. بعضی از کارشناسان معتقدند که رأی دهندگان اسکار پیام سیاسی فیلم را درک می‌کنند و از ارزش آن آگاهند. این فیلم قرار است ابتدا در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده برود و از آنجا رقابت در فصل جوایز را با پشتیبانی فاکس کلید بزند. به نظر می‌رسد که این فیلم در کنار فیلم جوکر از شانس‌های اصلی اسکار است.

فاکس سرچ‌لایت «زندگی پنهان» را از 13 دسامبر در آمریکا اکران می‌کند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان سینما هالیوود سینمای جهان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به همت بنیاد ملاصدرا در بوسنی و هرزگوین کتاب پیامبر رحمت شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام از ولادت تا بعثت و دوران زندگی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو با شعار کلام من رونمایی شد.
مطالب این کتاب بیانات و مکتوبات مقام معظم رهبری با رویکرد شرایط و مقتضیات روز و برای آشنایی غیر مسلمانان به ویژه مردم قاره‌های اروپا و آمریکا و نیز بر اساس سیر تکوینی و تاریخی زندگی پیامبر بزرگوار اسلام را در بر می‌گیرد. همچنین متن دو نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان در غرب و آمریکا و دولت مردان در پایان کتاب ذکر شده است.
در آیین رونمایی از این کتاب در بخش جنبی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو آیت الله حسن رمضانی با اشاره به دوران زندگی معنوی پیامبر اسلام گفت: وجود مبارک و مقدس پیامبر تجسم عینی قرآن است و بدین جهت است که خداوند او را الگوی بشریت معرفی کرده و به انسان‌ها خصوصا انسان‌های مومن دستور می‌دهد که او را الگو و سر مشق خود قرار دهند.
وی افزود: کتاب پیامبر رحمت برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و سعی دارد این شخصیت الهی را از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و الهی مورد تحلیل و بررسی قرار دهد و آن بزرگوار را به جهانیان معرفی نماید.
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو با حضور ۱۵۰ ناشر داخلی و بین المللی از ۲۰ کشور جهان به عنوان معتبر‌ترین رویداد فرهنگی در مجموعه فرهنگی و ورزشی اسکندریه در حال برگزاری می‌باشد. این نمایشگاه تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • روایتی از فرزندان مهاجران افغانستانی در «درخت بی‌سایه»
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» / خواننده تیتراژ معرفی شد+فیلم
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد 
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم