Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:27:11 GMT

شمارش معکوس برای خروج قوچان‌نژاد از آپوئل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۲۷۲

شمارش معکوس برای خروج قوچان‌نژاد از آپوئل

یک رسانه معتبر قبرسی از جدایی رضا قوچا‌ن‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم آپوئل نیکوزیا خبر داد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Alphanews قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا با وجود جذب بازیکنان متعدد به خاطر صعود تا مرحله چهارم حذفی لیگ قهرمانان اروپا شاید در روزهای باقی‌مانده نقل‌وانتقال‌های تابستانی بخواهد همچنان به تقویت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود رضا قوچان‌نژاد و روم به عنوان نامزدهای اصلی خروج از فهرست آپوئل این تیم را ترک کنند.

رضا قوچان‌نژاد با وجود روی کار آمدن سرمربی جدید آلمانی در آپوئل همچنان جایگاهی در فهرست بازیکنان بازی‌های رسمی این تیم ندارد. این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود تمایل دارد تا به فوتبال باشگاهی هلند بازگردد. 

نخستین شکست شارلوا در حضور قلی‌زاده رقم خورد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رضا قوچان‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و چهارم یا به عبارتی دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم خانگی خود و در مسابقه ای سخت و دشوار میزبان آریس لیماسول خواهد بود.

این چهارمین بازی دو تیم در این فصل است. دو مسابقه رفت و برگشت در مرحله عادی لیگ و یک بازی رفت نیز در دور قهرمانی برگزار شد که آریس لیماسول 2 مرتبه برنده از زمین خارج شد و سهم تیم ساپینتو نیز یک پیروزی بوده است.

آریس لیماسول که تا چهار هفته پیش با یک امتیاز اختلاف، جدی ترین تعقیب کننده آپوئل بود و حتی در مقطعی نیز به صدر رسید، در چهار بازی اخیر خود فقط 2 تساوی کسب کرد و 2 بار شکست خورد تا اختلاف آنها با صدر به عدد 8 برسد و عملا شانسی برای قهرمانی نداشته باشند.

آپوئل امیدوار است که از این وضعیت بحرانی حریف نهایت استفاده را ببرد و فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را در صدر جدول رده بندی حفظ کند. تیمی که امشب به مصاف رقیب سنتی آپوئل یعنی اومونیا می رود و ساپینتو امیدوار است که همشری های آنها، حریف را متوقف کنند.

در مسابقه امشب میان آپوئل و آریس لیماسول، ریکاردو ساپینتو دست به ترکیب تیمش نزده و با همان یازده بازیکن دیدار قبل مقابل پافوس به میدان می رود. سعید مهری در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و امیدوار است که در ادامه وارد زمین مسابقه شود.

دیگر خبرها

  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم