Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:39:47 GMT

ایوون نجف دنیای منه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۲۸۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 19 MB

کد خبر 4697154 محمد خضریان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم غدیر خم واقعه غدیر ایران سازمان حج و زیارت آب و هوا فوتبال ایالات متحده آمریکا والیبال سپاه پاسداران عربستان سعودی عید غدیر خم مسلمیه سازمان هواشناسی روز خبرنگار فاجعه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی و چراغ قوه جادویی

جیمی نورچراغ قوه جادویی خود را به کف اتاق می‌تاباند و در یک لحظه حفره جادویی رنگینی مقابل آن‌ها باز می‌شد. جیمی و سگش وارد آن می‌شدند و با گذر از مسیری مارپیچ که به دورستونی رنگین تعبیه شده بود در دنیایی دیگر به یکباره از حفره‌ای در درون تنه یک درخت بیرون می‌آمدند! در دنیای جدید سگ جیمی حرف می‌زد و هر دو دوستان جدیدی داشتند. مثلا آقای بو که با دستگاهی به این طرف و آن طرف پرواز می‌کرد و در شمردن وسواس داشت یا افسر گوچا که تمایل زیادی به خوردن چماقش داشت، همین طورعروسک پارچه‌ای جوز هندی که یک جیب جادویی داشت ومی توانست هر چیزی را که نیاز دارد تولید کند. یک گربه اسکاتلندی خشن و زرد رنگ که هر کاری را معکوس انجام می‌داد، پرنده‌ای که دائماً افسر گوچا را فریب می‌داد، استرامپرز پلانکت که ملودی‌ها را روی بینی‌اش می‌نواخت، یک خرگوش با پا‌های فوق العاده بزرگ، یک مرد بی دست و پا که هرگز زمانی برای کمک نداشت، یک ابر غمگین و ... در دنیای تازه جیمی آماده بود تا به دوستان عجیب و غریب شبانه‌اش کمک کند، پایان هر قسمت هم با برگشت جیمی به اتاقش رقم می‌خورد. 

جیمی و چراغ قوه جادویی، (با نام اصلی: Jamie and the Magic Torch) محصول سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹ انگلستان است. این مجموعه کارتونی تخیلی بر اساس داستان‌های "برایان ترومِن" نویسنده مجموعه "قلعه هزار اردک" تولید شده است.

دیگر خبرها

  • رکوردهای جالب و ماندگار در دنیای فوتبال / فیلم
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • جبهه دنیای اسلام در برابر نظام سلطه سرافراز شد
  • گل های تماشایی دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • صحنه ها و اتفاقات عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • جیمی و چراغ قوه جادویی
  • ۲۶ فروردین در دنیای علم چه خبر؟