Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب در جشن بزرگ عید غدیر در مصلی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: تجدید بیعت مسئولان سیاست خارجی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که عزت ایران اسلامی را در مذاکرات و صحبت های‌شان حسین وار حفظ کنند .

وی با بیان اینکه امروز ایران بر قله عزت نشسته ، افزود: ساقط کردن پهپاد امریکایی دلیل بر این مدعاست و باید بگویم آمریکایی ها تا ابد خواب و خیال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهند برد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله خاتمی تاکید کرد: تجدید بیعت مجدد مسئولان نظام اسلامی با امیرالمومنین و ولی فقیه زمان، خدمت جهادی با مدیریت جهادی به ملت شریف ایران است .

وی با بیان اینکه ملت شریف و وفادار ایران اسلامی شایسته هرگونه خدمتگزاری هستند افزود: تجدید بیعت مردم با نظام نیز حضور در همه صحنه ها و خصوصا حضور حداکثری در انتخابات و دقت در انتخاب نمایندگانی شجاع ، خدمتگزار ، انقلابی و ولایی است تا آن نمایندگان مایه افتخار باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم تنها خدمتی که از مسئولان انتظار و مطالبه دارند، این است که جلوی گرانی های افسار گسیخته در کشور را بگیرند و به نظر من تجدید بیعت مسئولان با رهبری همین امر است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در برخی موارد خصوصی سازی ها کشور را بیچاره کرده ، بیان کرد: ملت شریف ایران دارای فهم سیاسی بالایی هستند و خوب می فهمند که کشور گرفتار تحریم است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه خصوصی سازی در متن قانون اساسی جمهوری اسلامی قرار دارد تاکید کرد: واگذاری پروژه ها ، طرح ها و سرمایه گذاری ها به نور چشمی ها و آشنایان و وابستگان به قیمت بیچاره کردن کارگران ، بیچاره کردن مستضعفان و محرومان است.

ایت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید مسئولان حرف های دلسوزان نظام را نیز شنیده و آن را تخریب ندانند، تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خدمت صادقانه به این مردم ، تجدید بیعت مسئولان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که غدیر منحصر به آن روز نیست و غدیر همیشه باید باشد، تصریح کرد: در دین مبین اسلام بر شادی در روز عید غدیر سفارشات بسیاری شده و برخی ها می گویند بگذارید جوانان ما شاد و با نشاط باشند اما شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز خدا دانست.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱ / ۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی گیلان تاریخ دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند

 آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت:در جریان انتخابات دشمن به دنبال این بود که مردم را ناامید و دلسرد کند.

او با عنوان اینکه دولت برای اصلاح امور به دنبال کار بنیادین و حساب شده است، گفت: اگر شتاب‌زده عمل شود ممکن است نتیجه عکس داشته باشد؛ بنابراین یکی از کار‌های ارزشمند این دولت این است که پایه‌های اقتصاد را تقویت می‌کند و تلاش می‌کند آنچه رهبر معظم انقلاب می‌خواهند را عملی کند.

امام جمعه قم با اظهار اینکه کشور ما یک کشور معنوی، دینی و معتقد به خدا و مبدأ غیب است، گفت: بشر به معنویت احتیاج دارد و تنها کشوری که استوار و حساب شده و با رهبری شایسته و مردمی عزیز با تکیه بر آموزه‌های معنوی و دینی حرکت می‌کند ایران است و باید این را قدر دانست و آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشته را تکرار نکنیم.

آیت الله سعیدی با اعلان اینکه مردم باید احساس کنند اگر کسی می‌خواهد کار کند در کشور جا دارد و از و استقبال می‌شود، گفت: اگر کسی توان و عرضه کار دارد باید از او استفاده شود و این باعث می‌شود که مردم به‌نظام دلگرم شوند.

او با اشاره به حضور ۳ و نیم میلیونی مردم در جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: وقتی مردم پای‌کار بیایند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ بنابراین باید این پیوند برادری و پای‌کار انقلاب بودن مردم را حفظ کنیم.

آیت الله سعیدی هدف دشمن را دوقطبی‌سازی جامعه دانست و افزود: اگر ما با اتحاد و انسجام و جذب حداکثری کار کنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ولی اگر این‌گونه نباشیم دشمن با شایعه‌سازی و بازی‌کردن با آبروی افراد هر غلطی می‌تواند بکند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اظهار اینکه مردم ما ولایی و متدین هستند، گفت: گمان نکنید مردمی که در انتخابات شرکت کردند، مشکل ندارند؛ بلکه مردم وقتی دیدند رهبرشان از آنها می‌خواهد حضور مسئولانه داشته باشند؛ در صحنه حاضر شدند و ما باید با رفتار، برنامه‌ها و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد