Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استان قزوین به مناسبت عید سعید غدیرخم و روز اکمال دین سرشار از شور و شعف و شادمانی است.

مومنان خداجوی و شیفتگان ولایت در این روز خجسته در حرم امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها و سایر اماکن مقدسه حضور یافتند و با برپایی مجالس مذهبی امامت علی (ع) را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مردم استان قزوین در یک سنت قدیمی در روز عید غدیر خم به دیدار سادات رفتند و این روز سعید و فرخنده را به آنان تبریک گفتند.

انتهای پیام/ک

برپایی جشن عید غدیر در قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «نون‌ خ ۵» از ۱۵ فروردین‌ماه

فصل پنجم از سریال طنز «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین‌ماه از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی «نون خ 5» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از چهارشنبه هفته آینده، 15 فروردین‌ماه هر شب ساعت 22 از شبکه اول پخش خواهد شد.

فصل جدید «نون خ» در شهرهای تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان تصویربرداری شده است.

آغاز تحول ساختاری در تلویزیون از زبان معاون سیما

توجه به محورهایی همچون محیط‌زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در «نون خ» جدید در دستور کار قرار گرفتند.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از جمله بازیگران «نون خ» هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پخش «نون‌ خ ۵» از ۱۵ فروردین‌ماه
  • پخش «نون خ ۵» از ۱۵ فروردین ماه
  • اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد
  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس