Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت زمان، اخبار بیشتری از شرکت‌های مختلف جهان شنیده می‌شود که در نظر دارند برای گوشی‌های فوق‌پیشرفته خود سریع‌ترین راه شارژ را ایجاد کنند، راه حل این هدف تولید شارژرهای بی‌سیم با توان بالا است تا گوشی‌های هوشمند در زمان کمتری شارژ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این شرکت‌ها که سخت در تلاش است تا از رقیبان خود در این زمینه جلو بیفتد، شرکت چینی هوآوی است.

بیشتر بخوانید: افشای اطلاعات گوشی P smart Pro هوآوی توسط گوگل +تصویر

به تازگی‌، در مدارکی که در FCC برای شرکت هوآوی به ثبت رسیده، دیده می‌شود که این شرکت در صدد است تا یک شارژر ۳۰ واتی بدون سیم برای گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از سیستم‌های شارژ بی‌سیم تولید کند. پیش از این، سریع‌ترین شارژر بی‌سیم با توان ۲۰ واتی عرضه شده بود که گوشی‌هایی مانند شیائومی Mi 9 و +Galaxy Note 10 از آن پشتیبانی می‌کردند و حالا، شایعه شده است که پرچمداران جدید هوآوی یعنی خانواده Mate 30 قرار است از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۲۵ واتی پشتیبانی کنند.

به نظر می‌رسد هوآوی آماده شده تا فناوری شارژ سریع در جهان را یک قدم به جلو ببرد. اولین شکایتی که در رابطه با فناوری شارژ بی‌سیم وجود دارد، سرعت شارژ در آن است. شارژ بی‌سیم کمی کند صورت می‌گیرد و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید یک راه حل برای آن پیدا کنند و مسئله دیگری که کاربران را آزار می‌دهد، استفاده نکردن از گوشی تلفن همراه هوشمند در زمان شارژ شدن است که برای این کار همیشه باید به صورت آزادانه در محل مخصوص خود قرار گیرد. با در نظر گرفتن همه این شکایت‌ها بهتر است به شارژر جدید هوآوی بپردازیم که مدارک آن در FCC تأیید شده است.

شارژر جدید هوآوی هنوز به طور کامل مورد تأیید قرار نگرفته است چرا که در حال حاضر، قادر به برآورده کردن نیاز‌های یک شارژ ۳۰ واتی را ندارد بنابراین، این مسئله تأیید می‌شود که هوآوی یک شارژر ۲۵ واتی بی‌سیم برای گوشی‌های آینده این شرکت در نظر دارد. البته این یعنی هوآوی همچنان تلاش می‌کند که شرایط مورد نیاز خود برای تولید شارژر ۳۰ واتی را برآورده کند و این شارژر بی‌سیم را تولید کند، این احتمال هم وجود دارد که Mate 30 و Mate 30 Pro از فناوری پیش روی هوآوی برای شارژرهای بی‌سیم پشتیبانی کند.

یکی دیگر از شایعاتی که درباره گوشی‌های هوشمند هوآوی به گوش می‌رسد، رونمایی از دو گوشی Mate 30 و Mate 30 Pro در ماه سپتامبر است که انتظار می‌رود فناوری شارژ بی‌سیم جدید این شرکت هم در همین ماه رونمایی شود. گفته می‌شود گوشی‌های پرچمدار جدید هوآوی قرار است با جدیدترین پردازنده این شرکت یعنی Kirin 990 تولید شود و به صورت پیش‌فرض جدیدترین سیستم عامل اندروید روی آن نصب شود که با رابط کاربری EMUI 10 همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید درباره شارژر جدید هوآوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی  گفت: پیرو صدور هشدار قرمز هواشناسی تمام تمهیدات لازم اعم از آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی، استقرار تمام تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین، ناوگان آبرسانی سیار و ایمن‌سازی خطوط برق منابع تولید تا پایان بحران اتخاذ شده است.

وی  بیان کرد: برای مقابله با بحران سیل و جلوگیری از اختلال در روند خدمات‌رسانی به مردم مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، همزمان با اعلام هشدار قرمز هواشناسی جلسه مدیریت بحران تشکیل و اقدامات لازم برای پیشگیری و یا کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب مصوب و ابلاغ شد.

وی افزود: در همین راستا برای روزهای بحرانی پیش‌رو از هم‌اکنون ۸۶ نیروی عملیاتی در قالب ۴۳ تیم واکنش سریع و ماشین‌آلات سنگین در پنج شهرستان زابل، زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از ذخیره‌سازی آب در مخازن ذخیره مناطق شهری و روستایی که در معرض آسیب‌پذیری بالا قرار دارند خبر داد و گفت: پایش و رصد مستمر کلرمازاد و کدورت آب در مناطقی که منابع تولید در حاشیه رودخانه‌ها و یا از سدها آب تامین می‌شود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی خطوط برق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایمن‌سازی و ایجاد خاکریز در اطراف منابع تولید (چاه‌ها) و ایستگاه‌های پمپاژ آب و فاضلاب در معرض سیلاب از دیگر اقدامات لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل است.

قاسمی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب در رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست نسبت به رفع حوادث نشت خطوط انتقال یا شکستگی خطوط انتقال سریعا اقدام شود.

رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب در طول بحران

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هم بیان کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، چابهار، کنارک و دشتیاری، تمامی ماشین آلات حوزه فاضلاب و پمپ‌های لجن‌کش قوی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران جهت امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند.

احمد دشتی افزود: هماهنگی برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده تا درصورت نیاز بکارگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب و ناوگان آبرسانی سیار در سیستان و بلوچستان نیز در حالت آماده به کار قرار دارند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: استقرار و برقراری کشیک کارکنان معاونت بهره‌برداری و توسعه آب و فاضلاب، رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت در طول گذر از بحران است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه مدیریت بحران مقرر شد با توجه به وقوع سیلاب در رودخانه‌های فصلی و در صورت وارد آمدن آسیب به تاسیسات نسبت به اعزام تیم‌ عملیاتی جهت رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟