Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:59:11 GMT

وزش باد در نوار شرقی و جنوبی خراسان رضوی شدید است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۴۴۲

وزش باد در نوار شرقی و جنوبی خراسان رضوی شدید است

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان مطلب فوق در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: وزش باد در مناطقی از خراسان رضوی مانند سبزوار، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، سرخس و خواف طی هفته جاری شدید و همراه با گردو خاک رخ خواهد داد.

زهرا مبشری افزود: بیشترین وزش باد طی 24 ساعت گذشته در تایباد با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان خراسان رضوی تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی صاف همراه با وزش باد در برخی از مناطق پیش بینی شده است که طی این مدت میانگین دما در استان بین دو تا سه درجه روند افزایشی دارد.

وی بیشینه دمای دیروز مشهد را 31 درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: بیشینه دمای مشهد تا روز جمعه به 34 درجه و کمینه دمای این شهر  از 18 به 20 درجه خواهد رسید.

قوچان با کمینه دمای 9 درجه و سرخس با بیشینه دمای 37 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دما امشب در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای پیش‌یابی، کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای نسبتا سرد امشب در بیشتر مناطق استان خراسان رضوی وجود دارد.   همچنین تا روز دوشنبه دمای حداکثر روزانه به طور میانگین بین ده تا دوازده درجه سلسیوس و دمای حداقل شبانه در نواحی سردسیر استان کمتر از پنج درجه سلسیوس می رسد.   بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای پیش‌یابی، افزایش شدت وزش باد (گاهی شدید) شاهد وقوع بارشهای رگباری در استان خواهیم بود.   این سامانه باعث گسترش بارشهای رگباری توأم با رعدوبرق، در نواحی مستعد صاعقه، بارش تگرگ و همچنین کاهش محسوس دما و بارش برف و باران در نواحی سردسیر و کوهستانی خواهد شد.        

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • افزایش ابر در خراسان جنوبی
  • امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی
  • کاهش محسوس دما امشب در خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی