Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@20:57:45 GMT

شمارش معکوس برای خروج قوچان‌نژاد از آپوئل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۵۹۴

شمارش معکوس برای خروج قوچان‌نژاد از آپوئل

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از Alphanews قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا با وجود جذب بازیکنان متعدد به خاطر صعود تا مرحله چهارم حذفی لیگ قهرمانان اروپا شاید در روزهای باقی‌مانده نقل‌وانتقال‌های تابستانی بخواهد همچنان به تقویت خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود رضا قوچان‌نژاد و روم به عنوان نامزدهای اصلی خروج از فهرست آپوئل این تیم را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان‌نژاد با وجود روی کار آمدن سرمربی جدید آلمانی در آپوئل همچنان جایگاهی در فهرست بازیکنان بازی‌های رسمی این تیم ندارد. این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود تمایل دارد تا به فوتبال باشگاهی هلند بازگردد. 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن امینی، مدیرکل برنامه‌ و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه رؤسای واحد‌ها و مراکز استان فارس با تأکید بر مأموریت گرایی واحدها به بررسی وضعیت واحد‌ها و مراکز پرداخت و با تحلیل روند هفت ساله، اظهار کرد:‌ همه واحد‌های دانشگاهی برای برون‌رفت از زیان دهی باید برنامه عملیاتی داشته باشند.

وی افزود:‌ واحد‌های دانشگاهی باید مطابق با سند آمایش و با استفاده از ظرفیت‌های خویش نسبت به تعیین مأموریت خویش اقدام کنند.

مدیرکل برنامه‌ و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ ظرفیت بالقوه‌ای در واحدهای دانشگاهی مرودشت و زرقان در زمینه کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و پرورش آبزیان وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی به این مهم دست یابیم.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه طرح‌های واحد‌های دانشگاهی در راستای درآمدزایی غیرشهریه‌ای بررسی و راهکار‌های کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای مورد تحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌