Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@23:55:48 GMT

پیوستن میداوودی به یاغی‌ها در لیگ دسته دو

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۵۹۵

پیوستن میداوودی به یاغی‌ها در لیگ دسته دو

به گزارش وانانیوز، 

میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال تهران و تیم ملی که چند روز پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، کارش به عنوان مربی را شروع کرد.

او کارش را به‌عنوان یک مربی از شهرداری بم در کنار دو یاغی استقلالی آغاز کرده است؛ در تیم شهرداری بم، اکبرپور به‌عنوان سرمربی و حنیف عمران‌زاده به‌عنوان مربی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری بم در لیگ دسته دوم بازی می‌کند و تلاش می‌کند تا به لیگ آزادگان برسد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند

سخنگویان سازمان ملل و آمریکا در پی کشف گورهای دسته جمعی در غزه خواستار تحقیقات درباره این گورهای دسته جمعی شدند.

به گزارش ایرنا، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج ‌شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آمریکا شفاف ‌سازی ای درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه دریافت کرده است، گفت: این موضوع به همتایان اسرائیلی ما مرتبط است. ما خواستار تحقیقات در این زمینه هستیم.

کربی با بیان اینکه به تعامل با اسرائیل در این زمینه ادامه می دهیم، گفت: عنوان کرد: ما خواستار دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد نیز گفت که سازمان ملل خواستار تحقیقات بین المللی درباره کشف گورهای دسته جمعی در غزه است.

سخنگوی سازمان ملل درباره عملیات نظامی اسرائیل برای حمله زمینی به رفح نیز گفت: اگر اسرائیل در رفح عملیات نظامی انجام دهد، می توانیم تصور کنیم چه فاجعه‌ای رخ خواهد داد.

شبکه الجزیره قطر هفته گذشته گزارش داد مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. شبکه سی‌ان‌ان آمریکا نیز به نقل از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

 دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه نیز  در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.

 رسانه‌های فلسطینی پیش تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صدها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گورها باشد.

پیش تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش اسرائیل، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه