Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام :حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ضمن تبریک عید غدیر خم نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: عید غدیر، بالاترین عید و استمرار رسالت انبیاء است و فلسفه آن ناامید شدن کفار از نابودی دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای افزود: در کنار تلاش کارگران، مسئولان باید برای استیفای حقوق و رفع دغدغه های این قشر تلاشگر بکوشند چرا که در اسلام کارکردن بهترین عبادت و به مانند جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این قشر زحمتکش در عرصه تولید را رفع کنند.

ای تاکید کرد: اولین دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی صادقانه به آنان باشد و با حمایت از قشر کارگری به رونق تولید و اشتغال مبادرت ورزند.

امام جمعه ایلام افزود: ایران اسلامی با گذر از سختی های بسیار و تحریم ها در شرایط باثباتی قرار دارد چرا که شیوه های دور زدن دشمن را فراگرفته و هیچ قدرتی قادر نیست ایران را از مواضع خود عقب بنشاند.

حجت الاسلام کریمی تباراظهار کرد: تکریم و احترام به ارباب رجوع و مراجعان به ادارات و سازمان ها از مهم ترین ضروریات در خدمت رسانی به مردم است.

او در ادامه یاداور شد: بسیاری از کسانی که به ادارات و سازمانها مراجعه می کنند دارای مشکلات گوناگون بوده که حتی اگر نتوانیم به درستی نیازهای آنان را برطرف کنیم لازم است با احترام خاص و ویژه به حرف آنها گوش داده و درد دل هایشان را بشنویم.

انتهای پیام/با

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.

فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان