Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@02:03:42 GMT

15 سال حبس مجازات ربودن راننده تاکسی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۶۲۳

15 سال حبس مجازات ربودن راننده تاکسی

سه مرد افغانستانی که در نقشه تبهکارانه‌ای یک راننده تاکسی را ربوده و سه شبانه روز او را در یک ساختمان متروکه به اسارت در آورده بودند صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک تهران در مجموع به 15 سال حبس محکوم شدند.  معصومه مرادپور- خبرنگار 
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ماجرا از تیر سال 95 با مراجعه یک راننده تاکسی به اداره پلیس ورامین تحت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که بشدت مورد ضرب وجرح قرار گرفته بود و سرو صورتی خونین داشت به افسر پلیس گفت: سه روز پیش در خیابان آزادی تهران سه مرد افغانستانی را به‌عنوان مسافر سوار کردم که مقصدشان ورامین بود اما آنها بعد از رسیدن به ورامین با تهدید سلاح سرد مرا به مخفیگاه خود بردند که یک خانه متروکه بود آنها سه شبانه روز مرا در آنجا نگه داشتند و شکنجه کردند تا اینکه در یک فرصت مناسب با شکستن حفاظ پنجره آلونک پا به فرار گذاشتم.مردان تبهکار گوشی تلفن همراه و خودروی مرا ربودند و قصد اخاذی از خانواده‌ام را داشتند که موفق به فرار شدم. با طرح شکایت این راننده 45 ساله کارآگاهان وارد خانه متروکه شده و در حالی که آدم‌ربایان در خواب بودند آنها را غافلگیر و دستگیر کردند. ---
این سه متهم پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفتند و پس از اعتراف به جرمی که مرتکب شده بودند در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند وبه آدم ربایی اعتراف کردند.
پس از پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند وهر یک از آنها را به اتهام شرکت در آدم ربایی به پنج سال حبس محکوم کردند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • ورامین پیشرو در تولید محصولات گلخانه‌ای
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون